پرسپولیس بازهم مساوی کرد تا همچنان در انتهای جدول دست و پا بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:‌ سرخپوشان تهرانی بدترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می گذارند. مانوئل ژوزه و شاگردان نامدارش بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده اند و حتی مثل فصل گذشته یعنی آن روزهایی که حمید استیلی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت هم نتیجه نمی گیرند تا هواداران این تیم بزرگ لب به اعتراض گشوده و دوباره نام علی دایی را در استادیوم ها مطرح سازند.

به راستی برای این پرسپولیس دیگر چه چیزی می توان نوشت؟ غم نامه یا مرثیه؟ کدام واژه را می توان برای سرخپوشان تهرانی در نظر گرفت؟ تیمی که در شروع لیگ و به واسطه ستاره های گران قیمتی که به خدمت گرفته بود امید اول قهرمانی در لیگ دوازدهم حرفه ای محسوب می شد. آنقدر ضعیف عمل کرده که طرفدارانش برای بقایش در لیگ برتر دست به دعا شده اند و آرزو می کنند این روزهای کابوس وار هرچه سریعتر تمام شود تا شاید دوباره تیم محبوب شان را در اوج ببینند.

سقوط پرسپولیس به لیگ یک شاید غیر قابل تصور باشد اما با این شرایطی که ژوزه وشاگردانش دارند، هیچ بعید نیست که عجیب ترین اتفاق تاریخ این باشگاه رخ داده و پرسپولیس را فصل آینده در لیگ یک ببینیم.

به هرحال فوتبال قوانین نانوشته ای دارد و با کسی تعارف یا شوخی ندارد و اگر پرسپولیس بخواهد همین روند را ادامه دهد بعید نیست که فصل آینده آنها را در لیگ یک ببینیم.

حاشیه برای تیم های بزرگ و پرطرفدار بسیار مخرب است و می تواند آنها را به قهقرا ببرد. پرسپولیس این روزها درگیر حاشیه های ریز و درشت است و مدیران این باشگاه، پس از گذشت هشت هفته هنوز نتوانسته اند تیم را از بحران خارج کرده و به آرامش برسانند. ادامه این روند بدون تردید باعث ویرانی کامل پرسپولیس شده و همان اتفاقی که برای استیل آذین افتاد برای مانوئل پرتغالی و شاگردانش خواهد افتاد.

روزهای غم انگیز پرسپولیس همچنان ادامه دارد و کار به جایی رسیده که هواداران این تیم بزرگ به ستوه آمده اند. شعار علی دایی در هنگام بازی پرسپولیس و نفت تهران نشانه اعتراض مردمی بود که از وضعیت تیم سرخپوش پایتخت خسته شده اند و به امید اینکه مدیران باشگاه صدای اعتراض نارضایتی آنها را بشنوند، نام علی دایی را در ورزشگاه آزادی فریاد زدند. شاید از نظر عده ای از طرفداران پرسپولیس هنوز هم علی دایی منجی این تیم باشد و نامش را فریاد بزنند اما دلیل اصلی تشویق اسطوره فوتبال ایران درحضور ژوزه تنها و تنها اعتراض و نارضایتی از شرایط حال حاضر پرسپولیس است.

آنها امیدوارند که مدیران پرسپولیس صدای اعتراض شان را بشوند و برای بهبود اوضاع کاری انجام دهند اما به واقع برای این مجموعه کم رمق بحران زده و پرحاشیه چه کاری می توان انجام داد؟ واقعا مدیران پرسپولیس میتوانند راه خروج از بحران این مجموعه بزرگ را پیدا کنند یا همچنان باید شاهد روند نزولی این تیم باشیم.

هواداران پرسپولیس حق دارد اعتراض کند چراکه هشت هفته از لیگ گذشته و آنها همچنان روزهای کابوس واری را پشت سر میگذارند و هیچ امیدی هم به بهبود شرایط هواداری که تمام عشق و امیدش پرسپولیس است، باید چه کاری انجام دهد؟ باور کنید غیرت و تعصب هواداران از بسیاری بازیکنان تیم بیشتر است و به همین دلیل نمی توانند شرایط را تحمل کنند و لب به انتقاد گشوده اند اما سئوال این است که صبرو تحمل بازیکنان پرسپولیس چه زمانی تمام می شود و به خودشان می آیند؟ واقعا این بازیکنان که اسم و رسمی هم در فوتبال ایران دارند، چه زمانی از این وضعیت نامطلوب به ستوه می آیند و برای تغییر شرایط تلاش خواهند کرد؟

تساوی مقابل نفت تهران با حرف های همیشگی بازیکنان پرسپولیس همراه شد و دوباره شرمندگی شان نسبت به هواداران به دلیل نتایج ضعیف تیم را به زبان آورده اند و اعلام کردند که طرفداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند اما سئوال ما این است که شرمندگی ستاره های پرسپولیس بالاخره چه زمانی تمام می شود و این ستاره های متمول بالاخره حق هواداران پرشور تیم شان را می دهند یا همچنان با نتایج ضعیف خود خون جگر طرفداران پرسپولیس می کنند.

صبر هواداران تمام شد و بالاخره اعتراض خودشان را اعلام کردند اما صبر بازیکنان کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس چه زمانی تمام می شود تاتیم را از بحران خارج کنند و باعث خوشحالی هواداران شوند.

امیدواریم اعتراض هواداران پرسپولیس به گوش مدیران کادر فنی و بازیکنان این تیم رسیده باشد و برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کنند چرا که در اینصورت سرنوشتی بهتر از استیل آذین در انتظار پرسپولیس نخواهد بود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار