معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه صنعتي سازي در ساخت و سازها از اولويت هاي اصلي است ،گفت : ديگر شاهد کمترين فعاليت در محل ساخت خواهيم بود و همه امور مربوط به ساخت ، در کارخانه ها انجام و توليد آنها به محل ساختمان سازي منتقل مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد خبري دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان ، عبدالعلي صاحب محمدي مدير عامل شرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه  افزود : اگر به سمت صنعتي سازي صنعت ساختمان حرکت نکنيم مجبوريم تکيه بيشتري به نيروي کار انساني داشته باشيم که موجب مي شود در اين بخش سرمايه بيشتري صرف شود.

وي با بيان اينکه مصالح ساختماني موجود در ايران مصالح با کيفيتي است ، گفت : ساختمان سازي، سبک سازي، مقاوم سازي ، زيباسازي ، توجه به معماري ايراني و اسلامي و قيمت تمام شده از ويژگي هاي اصلي صنعت ساختمان است که در نمايشگاه صنعت ساختمان تهران مورد توجه قرار دارد.

وي در ادامه به شکست تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت : در دنياي امروز هر بنگاه اقتصادي بدون بازاريابي در نقاط مختلف ، نمي تواند به حيات خود ادامه دهد ، بازار ايران هم بازار بسيار مهمي براي کشورهاي خارجي است و آنها از اين بازار به راحتي نمي گذرند.

صاحب محمدي با بيان اينکه ممکن است تحريم ها در مقطع کوتاه مشکل ايجاد کند اما در دراز مدت کاملا بي تاثير خواهد بود ، افزود : جهان امروز جهان تعاملات است و تحريم ها کاملا بي مورد است.

صاحب محمدي در ادامه با بيان اينکه تعاون گران در صنعت ساختمان کشور نقش بسيار مهم و موثري دارند ، گفت : تعاوني هاي که در زمينه ساختماني فعالند ، چون درپي سود بري نيستند ، قيمت تمام شده ساختمانها ، پايين تر است.

وي دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان تهران را رويداد مهم قلمداد کرد و گفت : اين نمايشگاه بدون شک کمک فراواني به ساخت و ساز و صنعت ساختمان کشور خواهد کرد.

معاون وزير راه و شهرسازي افزود : اين نمايشگاه ، فرصت مناسبي براي تبادل تجارب ميان توليدکنندگان و مصرف کنندگان ساختمان است.

دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان تهران که بزرگترين نمايشگاه صنعت ساختمان خاورميانه است ، در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برپاست .

در اين نمايشگاه ، هزار و 100شرکت داخلي و بيش از 200 شرکت خارجي ،آخرين دستاوردها و توانمندي خود در زمينه هاي مختلف صنعت ساختمان را ارائه کرده اند .

بيش از 200 هيئت خارجي از 15 کشور از جمله کشورهاي ، روسيه ، بلاروس ، ترکيه ، عراق ، افغانستان ، ارمنستان ، کويت ، امارات ، قطر ، قزاقستان ، تاجيکستان و پاکستان براي شرکت در نمايشگاه و گفتگو با مقامات و توليد کنندگان و سازندگان ساختماني ، وارد کشورمان شده اند.

علاقه مندان مي توانند از امروز تا 28 شهريور هر روز از ساعت 9 صبح تا 16 در محل دائمي نمايشگاهها بين المللي تهران ، از دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان ، بازديد کنند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار