نفر اول مسابقات رده بندي دسته برتر پينگ پنگ بانوان گفت: براي اول شدن در اين مسابقات برنامه داشتم و خوشحالم که موفق شدم.

محجوبه عمراني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: مدت يک ماه است که به همراه پدر و برادرم پوريا عمراني هر روز به صورت فشرده تمرين مي کنيم و مي توانم بگويم تنيس روي ميز با زندگي ما عجين شده است.

وي درباره مکان تمريناتشان خاطرنشان کرد: ما در اتاق پذيرايي منزلمان تمرين مي کنيم.

*پدرم، پدر پينگ پنگ بابل است

بازيکن تيم ملي بانوان تنيس روي ميز از پدرش به نيکي ياد کرد و گفت: پدرم به حق پدر پينگ پنگ بابل است به نظر من از زحمات حسين عمراني است که بابل هم در بانوان و هم در آقايان در تيم ملي پينگ پنگ ايران نماينده دارد.

وي تصريح کرد: پدرم در ابتدا در تيم ملي همبازي برادران عالميان يعني رحمت و نعمت بود اما به دليل مشکلات مالي بازيگري را کنار گذاشت و مربيگري را برگزيد بعد از آن بود که حريف تمريني اين دو برادر شد، به مرور نوشاد و نيما عالميان و من و پوريا عمراني آمديم.
محجوبه عمراني مدعي شد، پدرم منوچهر اسلامي را پدر تنيس روي ميز استان مازندران مي داند و مي گويد از زحمات ايشان است که اين ورزش در استان شکل گرفت اما من وي را اسطوره مازندران مي دانم.

قهرمان دسته برتر بزرگسالان درباره رقابت هاي رده بندي که در روزهاي 25 و 26 شهريور در آکادمي بين المللي تنيس روي ميز برگزار شد توضيح داد: اين پيکارها در سطح بسيار بالايي برگزار شد و مي توانم بگويم همه پيشرفت کرده اند و بازي ها ميليمتري شده است ديگر نمي توان نتايج را از ابتدا پيش بيني کرد.

*فدراسيون اگر بودجه داشت دريغ نمي کرد

عمراني ضمن ابراز نارضاتي از ليگ سال گذشته بيان کرد: من اطمينان دارم که فدراسيون تنيس روي ميز بودجه ندارد و اگر داشت از بانوان دريغ نمي کرد.
آنها کمک زيادي به بانوان اين رشته کردند اما من از سازمان و وزارت ورزش مي خواهم که به اين ورزش کمک کند و بودجه لازم را در اختيار فدراسيون قرار دهند زيرا پينگ پنگ، ورزش مدال آوري است (هم مسابقه انفرادي دارد هم دوبل و تيمي) به همين دليل فکر مي کنم ارزش سرمايه گذاري داشته باشد ما اکنوندر سطح جهاني چه در بخش بانوان و چه در بخش آقايان داريم خودمان را نشان مي دهيم.

وي با بيان اينکه اگر انگيزه مالي از بين برود بازي بازيکنان افت مي کند خاطرنشان کرد: در ليگ سال گذشته انگيزه مالي وجود نداشت اما المپيک و تلاش براي کسب سهميه باعث شد انگيزه جديدي به وجود آيد و بازي ها افت نکند اما امسال آن انگيزه ديگر وجود ندارد.

عمراني اضافه کرد: من درآمد ديگري غير از پينگ پنگ ندارم و درسم را نيز به خاطر اين رشته ورزشي تا حدودي رها کرده ام زيرا من دانشجوي رشته تربيت بدني هستم اما درسم خوب بود و دوست داشتم رشته مهندسي بخوانم اما پينگ پنگ را ترجيح دادم.
در صورتي که اگر درسم را ادامه مي دادم آينده تحصيلي و شغلي ام تامين مي شد.

* براي المپيک 2012 برنامه دارم

بازيکن خوش تکنيک تنيس روي ميز بانوان از برنامه اش براي رفتن به المپيک 4 سال آينده سخن گفت: مسلم است که هدفم رسيدن به المپيک است و با اين انگيزه به تمريناتم ادامه مي دهم و در اين راه پوريا و پدرم نيز با من همراه هستند ضمن اينکه مي خواهم تمرينات بدنسازي را نيز آغاز کنم ، بدنسازي به من کمک خواهد کرد تا بهتر شوم و پيشرفت کنم اميدوارم در اين راه خدا نيز به من کمک کند./مح

برچسب ها: پینگ پنگ ، قهرمان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار