همزمان با گرامیداشت دهه كرامت، پنجمین همایش سراسری علمی پژوهشی ' امام رضا (ع) در ایینه ادبیات عرفانی' از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی رضوی دوم مهرماه امسال در سرسرای انتظار كرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون فرهنگی هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد كرمانشاه امروز در خصوص این همایش گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی است كه این همایش با موضوعات مختلف به میزبانی كرمانشاه برگزار می شود.

'مصیب چراغی' 20 شهریور جاری را آخرین مهلت ارسال آثار برای شركت در این همایش اعلام كرد و افزود: در مجموع 87 مقاله از سراسر كشور به این همایش ارسال شد كه با توجه به سنگین بودن موضوع همایش امسال، بیشتر مقالات در سطح كارشناسی ارشد و دكترا بوده است.

وی گفت: دبیرخانه مركزی جشنواره واقع در استان خراسان رضوی نحوه بررسی آثار ارسالی در دو سطح تا كارشناسی و كارشناسی ارشد به بالا را به سه سطح علمی پژوهشی، علمی، ترویجی و عمومی تغییر داده است.

چراغی افزود: به احتمال زیاد عصر فردا (28 شهریور) مقالات راه یافته به همایش از سوی هیات داوران برای حضور در این همایش معرفی خواهند شد.

به گفته وی، دكتر 'محمدحسین بیات' از ناظران برجسته جشنواره بین المللی رضوی و یك شخصیت علمی از پژوهشگاه فرهنگ و هنر تهران را از جمله میهمانان حاضر در این همایش معرفی كرد و گفت: مابقی دعوت شدگان را اساتید، دانشجویان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر كشور تشكیل می دهند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.