مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت، امسال یکصد شهرکشور و ۱۲ شهرجهان میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید» خواهند بود.


 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جواد محمد‌زاده مقدم در جلسه ستاد جشن‌های میلاد رضوی که با حضور دستگاه‌های مختلف کشوری عضو در شهر مشهد برگزار شد، افزود: بسته‌هایی با تمرکز بر پاسخ به نیاز اصلی مخاطب، برگرفته از سنت حضرت رضا (ع) براي اقشار مختلفی مانند دانش آموزان در مدارس، خانواده‌های شهدا و بیماران بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

وی با بیان این که سعی شده از پراکنده‌گي برنامه‌ها و موازی‌کاری جلوگیری شود، افزود: محتوای برنامه‌ها با رویکرد اخلاقی و براساس مبانی، اندیشه و سیره رضوی و با هدف شناساندن آن به اقشار مختلف مردم طراحي شده است.

محمد‌زاده مقدم با اعلام این نکته که مبلغان روحانی همراه با کاروان‌هاي ميلاد به بیش از یکصد شهرکشور و ۱۳ شهر جهان اعزام می‌شوند، بیان کرد: سعی داریم خادمان این حوزه مداح و سخنگویانی باشند که بتوانند سنت و سیره حضرت رضا (ع) را به مخاطبان انتقال دهند.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی درباره محتوای بسته‌هایی که در این ایام مبارک در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: تناسب محتوایی بین بسته‌ها و گیرنده وجود دارد که بیشترین تعداد آن توسط خادمان بارگاه رضوي به مخاطبان اهدا مي‌شود./س

ابوعطا

برچسب ها: شهر ، جهان ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.