سرمربي تيم فوتبال صباي قم که در ليگ دوازدهم نتايج خوبي با اين تيم کسب کرده، از مسئولان اين باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسماني با جدايي وي موافقت کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن رمضان‌بيگي در خصوص شرايط يحيي گل‌محمدي سرمربي صبا و احتمال قطع همکاري با اين مربي تاکيد کرد: من با خود يحيي صحبت کردم. او درخواست کرد به خاطر شرايط جسمي و روحي اجازه بدهيم امسال را به عنوان سرمربي به کارش ادامه ندهد.
وي افزود: گل‌محمدي مي‌گويد چون سال گذشته نفر دوم نيمکت بوده فشار زيادي را تحمل نمي کرد ولي امسال به خاطر مسئوليتي که در صبا روي دوش او بود، مشکلات جسماني اش شديدتر شده است. به هر حال براي ما هم سلامتي گل‌محمدي در اولويت است و هيچ کس به خودش اجازه نمي‌دهد براي يک لحظه سلامتي او را به خطر بيندازد.
گل‌محمدي با صبا قرارداد دو ساله دارد و حيف است که از تيم ما جدا شود. سرپرست باشگاه صبا با بيان اين مطلب خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سلامتي گل‌محمدي در اولويت است. ما نمي‌خواهيم با يک دندگي و لجبازي يک سرمايه ملي را از دست بدهيم. به همين خاطر قرار است در جلسه امروز(دوشنبه)هيات مديره درباره گل‌محمدي و جدايي ايشان تصميم بگيريم.
رمضان‌بيگي در پاسخ به سئوالي مبني بر مذاکره باشگاه صبا با محمد مايلي کهن هم يادآور شد: چنين چيزي نبوده است چون ما هنوز با يحيي هستيم و فعلا قطع همکاري نکرده‌ايم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.