مدیرفرهنگی بنیاد مهدی موعود گفت: ریشه بسیاری از این تحریف ها ی دین سیاسی است و در افرادی صورت می گیرد که بصیرت کافی از دین ندارند و همه اینان از سوی دشمنان نشات گرفته که عقیده مهدویت را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیرفرهنگی بنیاد مهدی موعود به بحث آسیب شناسی مهدویت پرداخت و گفت: دربحث آسیب شناسی با دو دسته ازدشمنان مواجه هستیم یکی دشمنان خارجی که مشخص هستند مانند صهیونیست ها که با اصل اسلام مخالفت می کنند و دیگر دسته دشمنان داخلی،که یا از سوی بیگانگان علم شده اند و یا به نوعی تحت حمایت آنان هستند. مانند گروهک طالبان یا دین ساختگی وهابیت که مورد حمایت نظام های استعمارگر جهان قرار دارند.

حجت الاسلام محمد صادق جعفری افزود: چون دربحث مهدویت درآِیات و روایات اسلامی اینگونه آمده است که آینده جهان بدست منجی عالم بشریت فتح می شود و آینده از آن حکومت صالحان است هرکدام ازاین دشمنان سعی دارند که ظهور منجی را ازدین خودشان بدانند، نه دین اسلام. بنابراین دشمنان خارجی کوشش می کنند که حتی با ساختن بعضی فیلم ها چون فیلم توهین آمیز اخیر و نوشتن بعضی مقالات چون نوشته های سلمان رشدی و حتی توزیع بعضی کتابچه ها، دست به یک سری مهدی انکاری بزنند و یا اینکه از طریق همین فیلم ها وسریال ها چهره خشنی از اسلام نشان دهند و منجیان واقعی را از ادیان دیگر همچون یهود معرفی کنند.

حجت الاسلام جعفری به آسیب های دشمنان داخلی پرداخت و گفت: اینان رابطه تنگاتنگ ومهمی با دشمنان خارجی دارند زیرا از درون اندیشه و باورهای مهدویت را ضربه خواهند زد که به نفع منافع نظام سلطه گر است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، مهدویت ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.