تیم فوتبال نفت گچساران در نخستین هفته لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل کاسپین قزوین متوقف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول مسابقات لیگ دسته دو کشور در استادیوم شهدای صنعت نفت این شهر به مصاف تیم کاسپین قزوین رفت که در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد.
دراین بازی که قضاوت آن به عهده آرش خرمیان بود، تیم نفت گچساران در نیمه اول با ترکیب زنجانی، مجرد، تیموری، محمد رحیمی، کرمی، علیزاده، اسدی، فریادخواه، رعیت، درفشی و فخرپور به میدان رفت.
دراین نیمه تیم نفت گچساران خیلی زود و در دقیقه 7 بازی توسط فرشید علیزاده از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما درادامه بازی تیم مهمان کاسپین قزوین با در دست گرفتن بازی و از روی غفلت بازیکنان تیم نفت گچساران در دقیقه 28 بازی توسط علی فتحی توانست گل مساوی را به ثمر برساند.
در نیمه دوم تیم نفت گچساران بازی را کاملا هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه 59 بازی از روی ارسال کرنر توسط  محسن محمد رحیمی یک بار دیگر از مهمان خود پیش بیفتد.
در ادامه بازی تیم نفت صاحب چند موقعیت مسلم گلزنی شد که بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند که در ادامه و در دقیقه 86 بازی این تیم کاسپین قزوین بود که از روی اشتباه بازیکنان تیم نفت به گل مساوی دست پیدا کرد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.