مردم منطقه ستره و النويدرات در جنوب منامه پايتخت بحرين شب گذشته با برگزاري تظاهراتي سرنگوني رژيم آل خليفه را خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شرکت کنندگان در اين تظاهرات که پرچمهاي بحرين را در دست داشتند شعارهايي عليه حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه اين کشور سردادند. مردم بحرين در اين تظاهرات تاکيد کردند رژيم آل خليفه نخواهد توانست آنان را به عقب نشيني از خواسته هايشان وادار کند.

تظاهرات مشابهي هم در منطقه مهزه جزيره ستره بحرين براي درخواست سرنگوني رژيم آل خليفه برگزار شد. شرکت کنندگان در اين تظاهرات همبستگي خود را با معلمان و کادر آموزشي که رژيم آل خليفه پس از مشارکت در تظاهرات، آنان را اخراج کرده است تاکيد کردند.

تظاهرکنندگان که عکسهايي از نبيل رجب رئيس بازداشت شده مرکز حقوق بشر بحرين را در دست داشتند از مردم اين کشور خواستند جمعه آينده در تظاهراتي فراگير به سوي منامه  شرکت کنند. زنان بحريني هم در اين تظاهرات با فريادهاي سرنگون باد حمد، حضور داشتند.

مزدوران رژيم آل خليفه اجازه رسيدن تظاهرکنندگان به مقصد نهايي خود را ندادند و به طور گسترده به سوي آنان گازهاي سمي و گازهاي اشک آور شليک کردند. مزدوران آل خليفه سپس با يورش به خانه هاي مردم در اين منطقه براي بازداشت فعالان سياسي تلاش کردند.

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار