جواد اعتمادی بازیگر پیشکسوت استان قم روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جواد اعتمادی از هنرمندان قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون استان پس از سال‌ها تلاش برای اعتلای هنر این دیار چشمان مهربان و روشنش را برای همیشه بست.
فعالیت هنری وی از 14 سالگی با تئاتر رو حوضی در تئاتر محمود مسگر تهران شروع شد و در تئاتر حافظ و سعدی تهران به فعالیت خود ادامه داد.
او هیچ گاه احساس خستگی نکرد و در روزهایی که درحال بازی در فیلم‌های بلند سینمایی بود، برای یک نقش کوتاه در یک فیلم کوتاه کیلومترها راه را طی می‌کرد تا جوانی دلزده نشود و چهار دهه را این چنین با صداقت و از خودگذشتگی و عشق به خدمتگذاری گذراند و با 63 سال سن در بیش از 50 فیلم بلند و کوتاه سینمایی، سریال تلویزیونی و بیش از 10 اثر نمایشی حضور داشت.
«کام»، «آتش نهفته»، «پدر»، «ترور»، «پیک»، «خیبر»، «کژدم» از جمله آثار این هنرمند است.
وی در اواخر عمر خود، با اینکه غبار پیری بر چهره‌اش نشسته بود اما معتقد بود هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.
سینمای امروز قم که مرزهای موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد مرهون تلاش بی‌چشم داشت کسانی است که بهترین ایام زندگی خود را خالصانه در راه هنر گذرانده‌اند و جواد اعتمادی یکی از آنها بود.
مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید، امروز ساعت 16 از مسجد امام خمینی(ره) واقع در یزدان شهر، خیابان دانیال، نبش کوچه16 به سمت بهشت معصومه برگزار می شود./ع
برچسب ها: قم ، درگذشت ، هنرمند قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.