مدیرشرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور گفت: مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج همدان آماده برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد.

ترکاشوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان با اشاره به اینکه این مجموعه یک دهکده المپیک کوچک است گفت: این مجموعه دارای یک زمین فوتبال با ظرفیت 10 هزار نفر ، استخر شنا، سالن ورزشی ، خوابگاه ، با ظرفیت 400 نفر و سالن ورزشی کشتی است.
وی گفت: سیستم گرمایش از کف یکی از ویژگی های زمین چمن این مجموعه است که امکان بازی در این ورزشگاه در فصل زمستان و بارش برف را می دهد.
ترکاشوند با اشاره به اینکه این مجموعه 26 هزارمترمربع مساحت دارد و با اعتبار 80 میلیارد ریال ساخته شده است افزود: استادیوم 5 هزار نفری ملایر ، سالن دو و میدانی و سالن دوچرخه سواری در اسدآباد پروژه های ناتمام استان همدان هستند که امیدواریم با تامین اعتبار به بهره برداری برسند.
وی با اشاره به اینکه 400 طرح ناتمام در سطح کشور زیرنظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ساخته می شود گفت: تا پایان امسال 28 طرح که بخشی از آنها شامل استادیوم های 15هزارنفری مراکز استان ها و سالن های 6 هزارنفری است به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات نهایی این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد./س
برچسب ها: اردو ، تیم ملی ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.