بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با صدور بيانيه‌اي خواستار محاکمه عاملان و اهانت كنندگان به ساحت حضرت محمد (ص) شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با صدور بيانيه‌اي خواستار محاکمه عاملان و اهانت كنندگان به ساحت حضرت محمد (ص) شد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

یریدونَ أن یطفئوا نور الله بأفواههم و یأبی‌الله إلّا أن یتمَّ نوره و لو کره الکافرون

چند سالی از جنایت جنون آمیز ذئاب‌العادیان به ساحت مقدس قرآن کریم نگذشته که خبری أسف‌بار از اقدامی شنیع و وقیع در ابعادی به مراتب گسترده‌تر مثل اهانت به ساحت نورانی مقصود حدیث لَولاک،حضرت محمّد مصطفی(ص) در قالب قیلم سینمایی آمریکایی صهیونیستی انتشار يافت.

چگونه این کوردلان دد‌منش مرتکب چنین جنایت نفرت‌باری علیه شخصیت اول اسلام که با شنیدن نام اطهرش لبان یک و نیم میلیارد انسان مترنم به صلوات و درود به حضرتش و خاندان پاکش می‌گردد، شده‌اند؟

جای شگفتی نیست از این شیطان‌صفتان که به اذعان روشن‌فکرانشان بلایی بر سر مسیح (علی‌نبینا وآله و علیه السلام) فراتر از مصلوب کردن وارد کرده اند که با دست هایی آغشته به خون انسان‌های مظلوم و بی دفاع دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

با پیشرفت روز افزون بیداری اسلامی و افزایش وحدت اسلامی بین آحاد مسلمانان احساس خوار غرب از ناحیه اسلام، جدی‌تر شده و موج اسلام‌ستیزی وارد مرحله‌ای تازه گشته است؛ هر چند این فتنه انگیزی‌های دشمن کینه‌توز و زخم خورده جهت پدید آوردن تصویری خشن از اسلام شریف و مقابله به روند بیداری اسلامی با شکست صد در صدی مواجه شده است.

گرایش مردم جهان به دین مبین اسلام و صحنه‌های اعتراضات شدید مردمی در کشورهای مسلمان ضمن عدم تحقق مقاصد پلید دشمنان نوید بخش اضمحلال و نابودی قریب‌الوقوع آنان است.

اینک مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی استوارتر و راسخ تراز هر زمان انزجار و برائت خود را از آمریکا،انگلیس،صهیونیسم بین الملل و حامیان ایشان ابراز می‌دارند و این امر سندی بر بی‌ثمر ماندن کید دشمنان در تفرقه انگیزی بین مسلمانان است.

متوهمان نابکاری که با مستمسک "آزادی بیان"سعی در توجیه این اهانت مشمئزکننده و دیوانه وار دارند آگاه باشند که با مهندسی غربی واژگانی با بار معنوی مثبت، آن هم صرفاً جهت نیل به منافع و اهداف ظلمانی و شومشان قادر نخواهند بود از وزر این جنایت گستاخانه شانه خالی کنند.

جمیع جهانیان باید بدانند که اسلام ،مقدسات و اعتقادات مسلمین خط قرمزند،و جاهلان مفرطی که از این حریم تعدّی کنند مضاف برعذاب درناک ،در جهنّم آتش خشم و نفرت مسلمانان در این دنیا محو خواهند شد.

((محمّد رسول الله و الذین معه اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم))

در خاتمه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با تبعیت از مقام رفیع ولایت مقام معظم رهبري وهم‌صدا با سازمان‌ها ،نهاد‌ها و مراکز اسلامی، ضمن عدم امتناع و رضا به عذرخواهی مقامات آمریکایی وغربی و صحنه‌هایی نمایشی از این سنخ، خواستار محاکمه عاملان مفسد این جریان در اسرع وقت متناسب با قباحت جرمشان می‌باشد.

همچنین شایسته است جهت جلوگیری از تکرار این چنین جنایات هتاکانه ای،قوانین جهانی عادلانه‌ای ثبت و وضع گردد تا تمامی اشخاص ملزم به رعایت آن باشند.

اللّهمَّ إنّا نشکوا إلَیک فقد نبیّنا صلواتک علیه و آله و غیبة وَلِیِّنا

انتهاي پيام/

برچسب ها: محاکمه ، اهانت ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار