کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در پي اهانت نفرت‌انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم(ص)خواستار مجازات عاملان فیلم موهن به پیامبر اعظم (ص) شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، کارکنان پالایشگاه خانگیران نیز همگام با سایر مسلمانان و آزادگان جهان نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، کارگردان، سازندگان و کلیه عوامل این فیلم غیراخلاقی و ضداسلامی ابراز داشتند.

کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کردند: خبر پخش فيلم موهن آمريکايي صهيونيستي نسبت به پيامبر اکرم (صلي‌الله عليه و آله و سلم) موجب تأثر و تأسف عميق گرديد و خشم همه مسلمانان جهان را برانگيخت.

در ادامه اطلاعيه تصريح شده است: مسلمانان جهان بايد بدانند که استکبار جهاني با اصل اسلام، ستيز دارد و با چنين اقداماتي عجز خويش را در برابر بيداري اسلامي نشان داده است.

این خبر حاکیست: کارکنان این شرکت ضمن محکوم کردن پخش فيلم موهن آمريکايي نسبت به ساحت پيامبر اکرم‌(ص) از مسلمانان جهان خواستند نسبت به اين عمل شرم آور ساکت ننشسته و انزجار خود را نشان دهند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.