فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قدرت ایران در صنایع دفاعی حرف اول را در خاورمیانه می زند، گفت: : ارتش ایران با اقتدار و قدرت آماده مقابله با هر گونه تهدید است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ امیر رضا آذریان در نشست خبری به مناسبت برنامه های هفته دفاع مقدس اظهارداشت: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست دشمنان نظام همیشه به دنبال این بوده اند که این انقلاب به اهداف اصلی خود نرسد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با اقتدار و صلابت در مقابل تهاجمات همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که یکی از نیروهای مسلح قوی و با اقتدار در سطح منطقه و جهان هستند.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی به برگزاری موفق اجلاس عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام با بهانه‌های مختلف از جمله عدم امنیت خواستار تحریم اجلاس جنبش عدم تعهد بودند اما برگزاری موفق این اجلاس اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

آذریان ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص)، گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشتند ولی بصیرت و هوشیاری مردم و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

وی به دستور رهبری مبنی بر راهپیمایی مردم در روز جمعه اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری گوش به فرمان ولی فقیه خود داده و به خیابان‌ها آمدند و اهداف پلید دشمنان را با راهپیمایی خود محکوم کردند.

آذریان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، برنامه جشن برای سربازان نیروهای مسلح استان، تجلیل از همسران کارکنان نیروهای مسلح خراسان جنوبی و نواختن زنگ دفاع مقدس از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی غبارروبی مزار شهدا، میثاق با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، ارائه ویزیت رایگان در بیمارستان ارتش بیرجند و اهدای خون را از دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در خراسان جنوبی عنوان کرد.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی از اجرای رژه هوایی بر فراز آسمان بیرجند در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی نیروی هوایی در خراسان جنوبی همزمان با 31 شهریورماه رژه هوایی نیز در صورت مساعد بودن هوا بر فراز آسمان بیرجند برگزار می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.