مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از آمادگی 16 هزار سرویس مدارس تامین شده از سوی این سازمان برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد احمدی بافنده با اعلام این خبر گفت: تمامی سرویس های مدارسی که از سوی سازمان تاکسیرانی تامین شده اند برچسب های مخصوص سرویس را اخذ کرده و به شیشه های خود چسبانده اند.
وی افزود: رانندگانی که برای سرویس مدارس انتخاب شده اند همگی آموزش لازم را دیده اند و امیدواریم راندمان سرویس رسانی مان امسال نسبت به سال گذشته بالاتر رود.
احمدی بافنده با اشاره به بالا رفتن تردد و ترافیک با شروع مهرماه تصریح کرد: کل ناوگان تاکسیرانی که شامل 724 خط است با شروع مهر ماه در حال آماده باش خواهند بود تا در کنار سرویس دهی به مراکز آموزشی شهروندان نیز بدون مشکل به تردد خود ادامه دهند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: همچنین بازرسان و ناظران این ناوگان از اول مهرماه از ساعت 6:30 دقیقه صبح پایانه ها حضور خود را خواهند داشت تا هم بر اخذ کرایه ها نظارت داشته و هم رانندگان را از وضعیت های  ترافیکی در پایتخت آگاه سازند.
وی با اشاره به اهمیت رفت و آمد مسئولان و معلمان مراکز آموزشی خاطر نشان کرد: با  مناطق 22 گانه و آموزش و پرورش هماهنگ کرده ایم تا برای معلمان و دبیران نیز سرویسهای از سوی ناوگان تاکسیرانی تامین شود تا هم به تردد آنان کمک کرده باشیم و هم از بار ترافیکی خیابان های تهران بکاهیم./ف
برچسب ها: اخذ ، اشاره ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار