شهردار منطقه 5 گفت: 36 نقطه از منطقه 5 دارای امکانات حمل و نقل عمومی بوده که با فعالیت های صورت گرفته توسط مسئولان شهری این میزان به 89 نقطه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  طلوعی شهردار منطقه 5 ضمن دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه اقدام به ارائه آماری در خصوص فعالیت های صورت گرفته پرداخت.
وی اضافه کرد: در گذشته تنها 36 نقطه از منطقه به سرویس های حمل و نقل عمومی مجهز بوده است که در حال حاضر تلاش مدیران شهری بر این است تا این نقاط به 89 نقطه افزایش یابد که در این صورت 85 الی 90 درصد منطقه تحت پوشش حمل و نقل عمومی قرار می گیرد.
وی افزود: نقاط حمل و نقل عمومی در  دل محلات طراحی شده است و در حال حاضر منطقه 5 به عنوان منطقه پایلون تنها منطقه در سطح پایتخت است که این طرح را اجرا می کند.
طلوعی یادآور شد: در اجرای این طرح از شورایاری و محلات و ساکنین منطقه مشاوره گرفته شده است.
شهردار منطقه 5 با اشاره به احداث 5 پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح منطقه ادامه داد: در سطح منطقه 36 ایستگاه دوچرخه طراحی شده است  که بخش اعظم این ایستگاه ها در قسمت جنوبی منطقه قرار دارد.
شهردار منطقه 5 با تاکید بر این که خط 10 بی ار تی ادامه خواهد یافت اذعان داشت: این خط از میدان آزادی تا میدان دانشگاه ادامه دارد که قرار است تا انتهای بلوار سیمون بوسیوار ادامه پیدا کند.
وی در خصوص اصلاح هندسی 240 نقطه در منطقه 5 اظهار داشت: با اصلاح این مناطق بخش اعظمی از ترافیک منطقه رفع شده است.
طلوعی با اشاره به احداث بوستان جوانمردان خاطر نشان کرد: طی سه سال گذشته سرانه فضای سبز در منطقه رشد قابل توجهی پیدا کرده است و سرانه برای هر فرد از 17 متر به 20 متر رسیده است./ل
برچسب ها: احداث ، اشاره ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار