فيلم سينمايي "ضد گلوله" در ژانر سينمايي دفاع مقدس اين روزها رونقي دوباره به اين گونه سينمايي بخشيده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران باتوجه به پايان رسيدن فصل تابستان و همچنين بازگشايي مدارس از فروش نسبتاً خوبي برخوردار و روزهاي آرامي را سپري مي‌كند.
فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" كه توانست مخاطبان بسياري را به سالن‌هاي سينمايي بكشاند اين روزها صدر نشين گيشه‌هاي سينمايي در تهران و سينما‌هاي شهرستان است.
اين فيلم با داشتن 34 سالن سينمايي در تهران و همچنين 28 روز نمايش،‌ آخر هفته فروشي 150 ميليون توماني را تجربه كرد و مجموع فروش خود را در تهران به 2 ميليارد و 500 ميليون تومان رسانيد اين فيلم با فروش 1 ميلياردي خود در سينما‌هاي شهرستان توانست از مرز فروش 4 ميليارد گذر كند.
فيلم سينمايي "تو و من" به كارگرداني محمد بانكي پس از 8 روز نمايش توانست فروش قابل قبولي را براي خود رقم زند اين فيلم با داشتن 23 سالن سينمايي تعطيلات آخر هفته فروشي 50 ميليون توماني را تجربه كرد و در نهايت مجموع فروش خود را به 150 ميليون تومان رسانيد.
اين فيلم پايان هفته فروش قابل توجهي داشت. فيلم سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني مصطفي كيايي نيز با داشتن 20 سالن سينمايي و همچنين 28 روز نمايش پنج‌شنبه و جمعه فروشي 50 ميليون توماني را تجربه و مجموع فروش خود را به 440 ميليون تومان رسانيد.
اين فيلم نيز اين روزها فروش خوبي را سپري مي‌كند و توانست مخاطب بسياري را به خود جذب كند.
فيلم سينمايي "بي‌خداحافظي" به كارگرداني "احمد اميني" ديگر فيلم جدول اكران است كه 27 سالن سينمايي در اختيار داشته و در تعطيلات آخر هفته فروشي 20 ميليون توماني را از گيشه‌هاي سينمايي نصيب خود كرد و در مجموع فروشي 150 ميليون توماني را براي خود رقم زد.
اين روزها فروش فيلم‌هايي سينمايي رضايت بخش است و فيلمي عروسكي توانسته بر پرده‌هاي نقره اي سالن‌هاي سينمايي نقش بسته و مخاطبان بسياري را به سالن‌هاي سينمايي بكشاند، فيلم سينمايي "آهوي پيشوني سفيد" كه نام آن به "اختاپوس" تغيير يافته است فيلمي ديگر در ژانر كودك است كه به زودي اكران خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار