ورود مجلس به موضوع شراکت روسيه در پروژه خط لوله صلح، كانديداتوري حدادعادل و هاشمي، بيمه پناهندگان افغاني مقيم ايران و اعدام يكي ديگر از متهمان پرونده خميني‌شهر از مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) به اين شرح است:


ورود مجلس به موضوع شراکت روسيه در پروژه خط لوله صلح
نايب رئيس کميسيون انرژي مجلس گفت: شراکت روسيه در پروژه خط لوله صلح به دليل اهميت آن، در اين کميسيون مطرح و رسيدگي خواهد شد.


بررسي فيلم موهن آمريكايي ـ صهيونيستي در مجلس
عضو كميسيون فرهنگي مجلس از بررسي فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اكرم‌(ص) در كميسيون فرهنگي مجلس با حضور وزير ارشاد خبر داد.


واگذاري اختيارات به شوراها بار مالي به‌همراه خواهد داشت/ لزوم مساعدت شوراها در امور فرهنگي كشور
رئیس مجلس شوراي اسلامي گفت: شوراهای اسلامی شهرها با توجه به امکاناتشان می‌توانند در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت مناسبی داشته باشند و به دستگاه‌های فرهنگی کشور کمک کنند.


حداد عادل كانديداي جبهه پايداري نيست/ مهر ماه گزينه مورد حمايت خود را مشخص مي‌کنيم
عضو جبهه پايداري درباره کانديداي مورد‌نظر جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري گفت: کانديداتوري حداد عادل از ناحيه جبهه پايداري مطرح نيست و در مهر ماه گزينه مورد حمايت خود را مشخص مي‌کنيم.


حكايت 20 خبرنگاري كه در سالن‌هاي وزارت كشور "پاسكاري" شدند
معطلي بيش از يك ساعته خبرنگاران، پاسكاري خبرنگاران در سالن‌هاي وزارت كشور، خبرنگاران نورچشمي‌ مديركل روابط عمومي وزارت و ... از جمله حواشي ديدار امروز وزير كشور با معاون دبيركل سازمان ملل در ساختمان وزارت كشور بود.


پناهندگان افغاني در ايران بيمه مي‌شوند
وزير كشور گفت: ارايه بيمه براي پناهندگان مجاز در کشور در فاز اول براي افغان‌ها به زودي به مرحله اجرا درخواهد آمد.


مهمترين موارد اساسنامه انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري/احتمال ورود اصولگرايان با تابلوي جبهه پيروان
عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مهمترين موارد اساسنامه انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري را بيان کرد.


آمدن يا نيامدن هاشمي؛ مسئله اين نيست...
عضو حزب كارگزاران سازندگي با بيان اينکه اين روزها در رسانه‌هاي مختلف درباره حضور يا عدم حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات و ساير نامزدهاي احتمالي، گمانه زني‌هايي صورت مي‌گيرد،‌ گفت: تدوين و ارائه برنامه در ميان احزاب به حاشيه رفته است.


چه ارتباطي بين جريان‌هاي مخرب آيت‌الله مصباح برقرار است؟
دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي با بيان اينکه بايد ارتباط بين جريان‌هايي را كه ظرف كمتر از 2 هفته با هدف مشتركي در صدد تخريب مصباح يزدي برآمدند را مورد بررسي قرار داد، گفت: انتخابات رياست جمهوري سال آينده چنان مستي به ديوانگان بخشيده كه به ستون‌هاي محكم نظام حمله مي‌كنند.


اگر گسل عظيم مسلمانان به حرکت درآيد، چيزي از آمريکا باقي نمي‌ماند
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينكه پيامبر اعظم در قلب 1.5 ميليارد انسان جاي دارد، گفت: اگر گسل عظيم مسلمانان به حرکت درآيد، چيزي از آمريکا و اروپا باقي نمي‌ماند بنابراين بهتر است آنها قبل از اينکه کارد به استخوان برسد دست از حمايت عناصر افراطي ديوانه بردارند.


قطعنامه 13 سپتامبر چگونه تصویب شد؟
صدور یک قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در روز پنج شنبه 23 شهریور 1391 (13 سپتامبر 2012) در حالی که نه این شورا اکنون دارای اختیارات اجرایی در پرونده ایران است و نه در این قطعنامه مطلب قابل توجهی مطرح شده، این پرسش را بوجود آورده است که طراحان این قطعنامه در واقع چه هدفی داشته اند.


معاون وزیر امور خارجه با اخضر ابراهیمی درباره تحولات سوریه رایزنی و تبادل نظر کرد
معاون وزیر امور خارجه با اخضر ابراهیمی درباره تحولات سوریه رایزنی و تبادل نظر کرد.


اعدام يكي ديگر از متهمان پرونده خميني‌شهر
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: حكم اعدام يكي ديگر از متهمان پرونده خميني‌شهر صادر شده است.


نمودار پیام رهبر معظم انقلاب درپی اهانت دشمنان اسلام به ساحت پیامبر اعظم(ص)
پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر اثار آيت‌الله خامنه‌اي پیام رهبر معظم انقلاب درپی اهانت دشمنان اسلام به ساحت پیامبر اعظم(ص) را در قالب نموداري منتشر كرده است.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار