معاون عمرانی استانداری تهران گفت: طی روزهای آتی شهردار شهر ری انتخاب و معرفی می شود.

محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ چند گزینه که شرایط و صلاحیت انتخاب را دارند در نظر داریم که گزینش روی آنها در حال انجام است و به زودی شهردار ری معرفی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: گزینه های انتخاب ما در حد مدیران ارشد کشوری و شهرداران مناطق و سایر استان ها است کسانی که سابقه کار شهرداری را دارند و می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. این افراد به استانداری معرفی شده تا بهترین فرد انتخاب شود.
وی تصریح کرد: همانطور که یک ماه و نیم پیش گفتیم تا 3 ماه آینده شهردار شهر ری معرفی خواهد شد طی چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد اگر چه چند روزی هم تهران میزبان اجلاس بود اما احتمال دارد زودتر از موعد مقرر شهردار ری معرفی شود.
محمودی با اشاره به این که فرماندار ری هم یکی از گزینه های انتخابی است تصریح کرد: فرماندار ری هم یکی از گزینه های انتخابی شهردار ری است اما با توجه به این که ایشان به سمت معاون استاندار منصوب شدند شاید خودشان دیگر تمایلی برای شهردار بودن نداشته باشند.
وی ادامه داد: امیدواریم که این انتخاب به بهترین نحوه انجام شود و بهترین گزینه برای مردم ری باشد.
شایان ذکر است: طرح جدایی ری از تهران هدیه ای بود که هیئت دولت در آخرین سفرش به شهرستان ری و به درخواست مردم این شهر تصویب کرد که در حال حاضر مقدمات آن از سوی استانداری فراهم شده و در حال پیگیری است که با ارتقای فرمانداری ری به فرمانداری ویژه یک مصوبه اجرا و استقلال ری هم که با منوط بر انتخاب شهردار این شهر است در حال پیگیری است تا این طرح به طور کامل اجرا شود./ف
برچسب ها: گزینش ، سوم ، ارشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار