انجمن اسلامي دانشجويان نو انديش دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت، در محکوميت فيلم موهن آمريکايي،صهیونیستی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامي دانشجويان نو انديش دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت، در محکوميت فيلم موهن آمريکايي،صهیونیستی بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

ضعف، ناکامي، نافرجامي و درماندگي قطب‌هاي استکبار و ظلم جهاني از بيداري امت اسلامي و دين گرايي و استکبار ستيزي، يک بار ديگر آنان را مجبور کرده که با سخيف‌ترين روش‌ها با تمسک و سو استفاده از ابزارهاي فرهنگي در راستاي القاي جنگ نرم و با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهاي مقدس ديني و مذهبي مسلمانان جهان، اين بار به صحنه گرداني يک اقدام منزجر کننده بنشينند و با به بازي گرفتن کارگردان مزدور آمريکايي، اسرائيلي و پرداخت هزينه‌هاي گزاف جهانيان را بار ديگر به نظاره خشم، کينه توزي و ترس خود از اين آيين مقدس که موج بيداري پيروانش را هر روز شاهديم دعوت کنند.

توليد و اکران فيلمي موهن و نشان دادن چهره‌اي جعلي از پيامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) آن هم در روز شهادت نوه آن بزرگوار، توسط سردمداران کفر جهاني مهر تاييدي بود بر وحشت دولتمردان استبداد از موج بيداري اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا که بدون شک با پاسخ قطعي ملت مسلمان اين خطه که امروز نور بيداريشان تا قلب آمريکا تجلي  کرده است مواجه خواهد شد از سويي ديگر سکوت سيستماتيک و با سابقه صحنه گردانان اين آشوب از سويي ديگر موجبات لايق دانستن آنها به اهم صفات غير انساني را بيشتر فراهم مي‌کند به طور قطع حمايت از اين اهانات غير اخلاقي کما في سابق تلاشي ناکام بوده جهت تفرقه افکني ميان مسلمانان و ايجاد فتنه و تشديد و تعميق معضلات کنوني درجهان اسلام.

بر کسي پوشيده نيست که پشت پرده، اين اقدامات خصمانه، شکست ننگين اخير دولتمردان آمريکايي و رژيم غاصب صهيونيستي در تلاش جهت منزوي نشان دادن جمهوري اسلامي ايران و ناکامي رايزني‌هايشان در راستاي عدم حضور سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران بود. خوشحاليم که القاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري به 120 تن از سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد و دو سوم از اعضاي سازمان ملل متحد اين چنين خون دشمنان اسلام را در سراسر جهان به جوش آورده به گونه‌اي که اين مهم بر احدي کتمان نيست.

در اين راستا "انجمن اسلامي دانشجويان نو انديش" دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت، نفرت و انزجار خود از صحنه گردانان توطئه اهانت به ساحت مقدس نبي اکرم (ص) را در اين بيانيه اعلام مي‌دارد و از مسئولين سياست خارجه و دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران و ساير کشورهاي اسلامي تقاضاي انجام اقدامات لازم جهت اخراج سفراي حامي منافع اين دو کشور منفور و مغرض از خاک خود را دارد. متقابلا از قوه محترم قضاييه کشور نيز ضمن درود بر روح پر فتوح امام راحل که مي‌فرمانيد: "آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند".

انتهای پیام//
برچسب ها: بیانیه ، پیامبر ، توهین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار