به منظور تسریع و تسهیل در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی مسافت بین ایستگاه های اتوبوس در شمال تهران ساماندهی و استاندارد سازی می شود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با اعلام این مطلب در نشست کمیته حمل و نقل عمومی منطقه یک که با حضور رئیس پلیس راهور، معاون حمل و نقل ترافیک و...  برگزار شد اظهار داشت : به جهت پوشش دهی مناسب شبکه حمل و نقل عمومی در سطح منطقه تمام مسیر های اتوبوس رانی و تاکسی رانی مورد بررسی قرار می گیرد تا بهترین مسیرها و توقف گاه ها جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان انتخاب شود.
 
وی افزود: شبکه حمل و نقل عمومی منطقه باید به گونه ای طراحی شود که شهروندان با طی حداکثر 350 متر به یکی از ایستگاه های حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند و بدانند در هر ایستگاه مدت زمان انتظار برای رسیدن وسیله نقلیه عمومی چقدر است.
 
یزدانی با اشاره به اینکه هوشمندسازی و ساماندهی شبکه حمل و نقل عمومی یک ضرورت است تصریح کرد: برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود که بتوانیم به شهروندان اعلام کنیم در هر ساعت از شبانه روز و هر ایستگاه چند دقیقه باید منتظر رسیدن  وسیله نقلیه عمومی باشند.
 
وی بهبود وضعیت پایانه های حمل و نقل عمومی و ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان را نیز در دستور کار قرار داد و خاطر نشان کرد : نظافت پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس در طول مسیر ، همسطح سازی ، روشنایی و مکان یابی مناسب آنها از نظر فاصله های استاندارد زمان انتظار برای مسافرین مورد بررسی و ارتقاء قرار گیرد تا شهروندان بیشترین و اثر بخش ترین استفاده را از شبکه حمل و نقل عمومی داشته باشند.
 
همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک در خصوص اقدامات اجرا شده در شبکه حمل و نقل عمومی گفت : پایانه های ارم، نوبنیاد، شهید علیرضا افشاردر حال بازسازی است تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نمایند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار