امير قلعه‌نوعي پس از باخت تيم ايران به لبنان با حرف و حديث و مسائل خاصي روبرو شده كه وي را به نيمكت تيم ملي نزديك مي‌كند اما در اين ميان برخي از سرمربي تيم استقلال انتقاد فراوان داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه‌نوعي، فرد مورد علاقه علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال است، اما در خصوص حضور وي در فدراسيون و بحث تيم ملي حرف و حديث بسيار زياد است.

سرمربي تيم استقلال توسط وكيلش به اين موضوع اشاره كرده است و حتي اعلام شده كه اين اخبار نبايد منعكس مي‌شد، اما در نهايت مذاكره وي و حتي بركناري كي‌روش شايعه اعلام شده و تكذيب شده است اما برخي معتقدند كه اين ماجرا با پشت‌پرده‌هايي همراه است كه مطرح شده، اين در حالي است كه سرمربي تيم استقلال از كي‌روش حمايت كرده و معتقد است كه از وي بايد در فضايي آرام و بدون تنش انتقاد كرد تا وي با شرايط ايده‌آل بتواند به فعاليت خود ادامه دهد.

گفتني است برخي مربيان ليگي و چند عضو در فدراسيون از شرايط ايجاد شده انتقاد كردند و اين انتقاد را متوجه سرمربي تيم استقلال مي‌دانند، اما قلعه‌نوعي اعلام كرده است از اقدامات صورت گرفته مطلع نبوده و راضي به اين اتفاق نبوده و نيست. حتي اعلام شده در خصوص تغيير سرمربي تيم ملي در اين مقطع و پيش از ديدار با كره جنوبي نيز بحث‌هايي در فدراسيون انجام شده است و مسئولان به اين موضوع نيز مي‌انديشند كه اگر به نفع تيم ملي و نتايج كسب شده باشد اين اقدام را انجام دهند  البته تابحال نتيجه قابل قبولي اتخاذ نشده و براساس راي گرفته شده نظرها در خصوص است، اما در اين ميان امير قلعه‌نوعي مثبت نبوده است./مح

برچسب ها: امیر ، کفاشیان ، کیروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار