حجت‌الاسلام‌ سعيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر گسل عظيم مسلمانان به حرکت درآيد، چيزي از آمريکا باقي نمي‌ماند

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينكه پيامبر اعظم در قلب 1.5 ميليارد انسان جاي دارد، گفت: اگر گسل عظيم مسلمانان به حرکت درآيد، چيزي از آمريکا و اروپا باقي نمي‌ماند بنابراين بهتر است آنها قبل از اينکه کارد به استخوان برسد دست از حمايت عناصر افراطي ديوانه بردارند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين علي سعيدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه سياستمداران غربي دچار عقب‌ماندگي ذهني شده‌اند، اظهار داشت: برخي از اين دولت‌ها، مست قدرت پوشالي شده و برخي ديگر مشغول چاره‌انديشي براي گرفتاري‌هاي خود هستند به همين دليل واقعيت‌هاي موجود در دنيا را درک نمي‌کنند.

وي افزود: پيش از اين غرب نگاه دقيقتري به دنيا داشت اما امروز هم اروپا و هم آمريکا که به رقم تمام بدبختي‌هايش خود را پدر اروپا مي‌داند، ذهنشان کندتر از رخدادهاي دنيا کار مي‌کند.

*بشريت پذيراي کدخداي قلدري مانند آمريکا نيست

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: طبيعت بشر، امروز پذيراي کدخدايي قلدري مانند آمريکا نيست اما آنها سر خود را در برف فرو کرده و در منجلابي که براي خود ساخته‌اند، دست و پا مي‌زند و به نظر مي‌رسد که راه نجاتي هم نداشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به برپايي موفقيت‌آميز "اجلاس نم" در تهران اظهار داشت: اخيرا دنيا شاهد قد علم کردن اجتماعي عظيم از کشورهاي مختلف در اجلاس تهران مقابل استکبار و تاييد حقايق ناشي از رخدادهاي اخير توسط آنها بود اما انگار تا زماني که مستکبران به نقطه سقوط خود نرسند، متوجه اين حقايق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين سعيدي با يادآوري اينکه مسلمانان اکنون خواستار رهايي جهاني از قيد و بند زورگويي استکبار هستند، تصريح کرد: غرب با حرکات قرون وسطايي و اهانت به مقدسات ديگران تجربه‌ شکست خورده خود را بار ديگر تکرار كرده است.

وي اسلام را مکتبي حيات‌بخش دانست و ادامه داد: پيامبر اعظم در قلب يک ميليارد و نيم انسان جاي دارد و حقيقت اين امر در حضور ميليوني مردم مکه و مدينه مشهود است.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اينکه قسمت اعظم منابع انرژي جهان در دست مسلمانان قرار دارد، خاطر‌نشان کرد: اگر گسل عظيم مسلمانان به حرکت درآيد، چيزي از آمريکا و اروپا باقي نمي‌ماند بنابراين بهتر است آنها قبل از اينکه کارد به استخوان برسد دست از حمايت عناصر افراطي ديوانه بردارند.

وي تاکيد کرد: موج بيداري اسلامي در جهان با اين حرکات متوقف نمي‌شود و اين حرکات تنها باعث تلاش بيشتر آزاد‌انديشان براي شناخت اسلام خواهد شد.

*آتشفشان خشم اين موج عظيم به راحتي قابل کنترل نخواهد بود

حجت‌الاسلام و المسلمين سعيدي يادآور شد: رخدادهاي اخير در جهان، نخستين و ساده‌ترين پاسخي است که به اين اهانت‌ها داده شد و ممکن است در آينده به پاسخ‌هاي ديگري تبديل شود و بايد بدانند كه آتشفشان خشم اين موج عظيم به راحتي قابل کنترل نخواهد بود.

وي در پايان با ابراز تاسف در عبرت نگرفتن جهان استکبار از تلاش‌هاي اسلام‌ستيزانه منتهي به شکست يادآور شد: اگر اين رفتارها و اهانت‌‌ها ادامه پيدا کند به طور قطع در آينده‌اي نه چندان دور، آنها راهي براي ادامه حيات و بازگشت نخواهند داشت.
انتهاي پيام/
برچسب ها: سعیدی ، آمریکا ، کدخدا ، قلدوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی عزیزخانی
۰۴:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
به امید روزی که همه مسلمانان در یک صف واحد قرار گرفته وتابع واقعی ثقلین رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)باشند.
Netherlands
فاطمه
۱۹:۳۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
و اعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا»
آخرین اخبار