عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اقدام آمريكا در ساختن فيلم موهن عليه پيامبر مكرم اسلام(ص) موذيانه و خصمانه است چراکه اساس خشم آنان به بيداري اسلامي برمي‌گردد.

آيت‌الله محسن حيدري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن محکوم‌کردن ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اکرم(ص)، گفت:‌ ابراز خشم و کنيه استکبار جهاني نسبت به اسلام، قرآن و پيامبر(ص) مسئله تازه‌اي نيست.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اما مسئله‌اي که به نظر مي‌آيد تازگي داشته باشد استفاده از ابزار فيلم در  هتک حرمت پيامبر (ص) است.

وي تصريح کرد: نمونه‌هاي قبلي هتک حرمت جبهه استکبار نسبت به اسلام در قالب کتاب و کاريکاتور بود اما به تازگي آنان روي به استفاده از فيلم آورده‌اند.

آيت‌الله حيدري اين اقدام آمريکا را حرکتي موذيانه و خصمانه بيان کرد و اظهار داشت: اساس خشم استکبار جهاني از پيامبر اسلام (ص) به بيداري اسلامي برمي‌گردد.

وي افزود: در بيداري اسلامي نقش دين مبين اسلام و محوريت و ميدان‌داري جمهوري اسلامي با شعار اسلام ناب محمدي ديده مي‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري محور ديگر خشم جبهه استکبار را از موفقيت اجلاس غير متعهدها دانست و تصريح کرد: انتشار اين فيلم موهن نشان مي‌دهد که خشم و کينه استکبار جهاني از اسلام افزايش يافته و آنان براي فرو نشاندن خشم خود روي به کارهاي احقمانه مي‌آورند.

وي با اشاره به اينکه اين فيلم موهن واكنش قاطع، خشم و عصبانيت مسلمانان را در پي داشته و آنان را جريحه‌دار کرده است، گفت: اين حرکت خصمانه مسلمانان را متحدتر مي‌کند و استکبار جهان هم به اهداف شوم خود دست پيدا نمي‌کند.

آيت‌الله حيدري تاکيد کرد: اعلام برائت و حرکت پرخروش مسلمانان از عمل وحشيانه و احمقانه دشمنان تا وارد شدن ضربات سختي به پيکر نيمه جان استکبار ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با خطاب قراردادن مسلمانان جهان، خاطر نشان كرد: وظيفه مسلمانان حضور مستمر در صحنه و ابراز تنفر و انزجار از آمريکاست و نصرت پيامبر (ص) در اين برهه با حضور هدفمند مسلمانان در صحنه تجلي پيدا مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیامبر ، استکبار ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار