با ارسال بیش از یك هزار و 500 اثر از سراسر كشور به جشنواره ملی كوشا در زنجان، كار داوری آثار ارسالی به این جشنواره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، عضو هیئت داوران جشنواره ملی عكس كوشا گفت: 180 عكاس از سراسر كشور دراین جشنواره شركت و آثار خود را با موضوع 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' و همچنین فعالیت در كانونهای مساجد كشور ارسال كردند.

محمدی افزود: دكتر مترجم زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و حمید رضا بازرگانی از اعضای هیئت داوران جشنواره هستند و هم اكنون آثار در حال بازبینی و داوری است.

وی تصریح کرد: 30 قطعه از عكس های منتخب جشنواره نیز در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

عضو هیئت داوران جشنواره ملی عكس كوشا با ابراز خرسندی از حضور حداكثری علاقه مندان به رشته عكاسی بویژه اعضای كانونهای فرهنگی و هنری مساجد در این جشنواره اظهار كرد: جشنواره ملی عكس كوشا برای نخستین بار بصورت حرفه ای در بخش عكاسی در بین اعضای كانونهای مساجد برگزار شد.

محمدی با اعلام این كه برگزاری این گونه جشنواره ها فضای رقابتی خاصی را بین هنرمندان ایجاد می كند، ادامه داد: تصویر گویاترین زبان هاست و بهترین منابع آرشیوی را می توان بوسیله برگزاری این جشنواره ها جمع آوری كرد.

لازم به ذکر است جشنواره ملی عكس كوشا به همت دبیرخانه كانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از مرداد ماه آغاز شد و مهرماه امسال نیز مراسم اختتامیه آن با حضور برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: ارسال ، عکس ، جشنواره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.