يک کارشناس سياست خارجي گفت: غرب و رژيم غاصب صهيونيستي براي مقابله با بيداري اسلامي دست به ساخت فيلم موهن اخير زده اما آنان بدانند که واکنش قاطع مسلمانان، آنها را بايکوت و حاميانشان را منفعل خواهد کرد.

رضا طلائي نيک در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به پخش فيلم موهن اخير آمریکایی صهیونیستی گفت: از سالهاي قبل زنجيره‌اي از پروژه‌هاي اسلام هراسي با هدايت و حمايت صهيونيست‌ها و استکبار جهانی اجرا مي‌شود، فيلم موهن اخير نيز بخشي از برنامه‌هاي خصمانه صهيونيست‌ها و نظام سلطه است که نشان از وحشت بنيادي شبکه صهيونيستي - آمريکايي از نفوذ دین اسلام در جهان دارد.

وي افزود: در اجلاس غير متعهدها براي مقابله با هرگونه اهانت به اديان الهي موضع گيري قاطع شده و ترويج اهانت به مقدسات ديني با آزادي و حقوق بشر کاملا مغاير دانسته شد، چرا که بي‌احترامي به مقدسات اديان الهي به مفهوم تعرض به حقوق و اعتقادات ميليونها موحد است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: غرب و صهيونيسم با شتاب زدگي براي مقابله با بيداري اسلامي و الهام بخشي آن در جهان، اقدام به اجراي پروژه‌هايي غلط مانند ساخت فيلم‌هاي اهانت آميز به اسلام و مسلمانان کرده‌اند در حالي که واکنش قاطع و گسترده مسلمانان بانيان اين اقدام زشت را بايکوت و حاميانشان را منفعل خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار