بغض و كینه دشمنان نسبت به دین مبین اسلام با توهین به پیامبر رافت و مهربانی آشكار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه صهیونیست ها و آمریكایی ها از ابتدا با اسلام حقیقی مشكل داشتند، گفت: توهین به مقدسات اسلام، برای اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود.

اسماعیلی به نبود انسجام در میان كشورهای اسلامی در گذشته اشاره كرد و افزود: امروز مسلمانان جهان برای مبارزه باظلم استكبار و صهیونیسم به وحدت بی نظیری دست یافته اند.

وی این حركت یكپارچه جهان اسلام برای فروپاشی پایه های ظلم و استكبار را اتفاقی نگران كننده برای استكبار و صهیونیسم جهانی دانست و تصریح كرد: دشمنان می پندارند با این توهین ها و اقدامات غیر عقلانی می توان در مقابل خیل عظیم مسلمانان معترض ایستاد و حركت آنان را متوقف كرد.

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود كتاب شیطانی سلمان رشدی، انتشار تصویر موهن كاریكاتوریست دانماركی و تلاش برای آتش كشیدن قرآن كریم را نمونه های بارزی از توهین به مقدسات دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: دشمنان هر از چند گاهی برای مشاهده واكنش مسلمانان دست به این اقدامات جنون آمیز می زنند.

اسماعیلی به عكس العمل مسلمانان مصر و لیبی نسبت به این توهین اشاره و خاطرنشان كرد: در صورتی كه مسلمانان در سایه پیروی و تبعیت از فرامین رهبری و مراجع عالی قدر اسلام حركت كنند می توانند پاسخی دندان شكن به دشمنان و مستكبران دهند./س

برچسب ها: کینه ، دشمنان ، توهین ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.