تیم بوکس زنجان توانست با اقتدار عنوان نخست مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور با حضور بیش از 300 بوکسور از سراسر کشور به میزبانی سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم زنجان توانست عنوان قهرمانی چهارمین دوره این مسابقات را از آن خود کند.

بری افزود:در چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور که در اوزان منفی 46، 48، 50، 52، 54، 57، 60، 63، 66، 70، 75، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برگزار شد، تیم بوکس نوجوانان زنجان با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز و به دست آوردن 32 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی تصریح کرد:این دور از مسابقات طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس در سه راند دو دقیقه‌ای برگزار شد و تیم کرمانشاه با یک نشان طلا، 2 نقره و یک برنز و با کسب 26 امتیاز بعد از تیم میزبان در جایگاه دوم ایستاد و بوکسورهای استان لرستان نیز با یک طلا، یک نقره و 3 برنز 20 امتیاز شدند تا عنوان سومی هم به این تیم برسد.

سرپرست اجرایی این رقابت‌ها در حاشیه این مسابقات با تأکید بر اینکه زنجان برای اولین‌بار بود که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت خاطرنشان کرد: میزبانی موفق زنجان در این مسابقات فرصت خوبی برای بوکس استان بود، چرا که با اعلام موافقت فدراسیون قرار شد پنجمین دوره این رقابت‌ها نیز در زنجان برگزار شود./س

برچسب ها: قهرمان ، بوکس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.