وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طی سال‌های اخیر در بخش کار آفرینی اقدامات خوبی از سوی دولت صورت گرفته که باید از برکات این فضای جدید در بخش‌های مختلف بهره‌مند شویم.

عبدالرضا شیخ الاسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در شرایط کنونی کشورمان بیش از هر زماندیگر نیاز به تلاش و مجاهدت کار آفرینان دارد و امروزه کارآفرینان می‌توانند با انگیزه بالا مسیر جدید برای پیشرفت و توسعه کشور باز کنند.
وی درادامه با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی رابطه‌ای مستقیم باکارآفرینی دارد افزود: با حمایت و پشتیبانی از معیارهای کارآفرینی و هم چنین کار و سرمایه‌ایرانی به همراه تقویت تولید ملی،‌اقتصاد مقاومتی را در کشور بسط و گسترش داد.
وی در ادامه به برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توجه بیشتر به کارآفرینی پرداخت و تصریح کرد: تشکیل سازمان نظام کارآفرینی در کشور حضور نمایند آن در شورای عالی اشتغال و هم چنین تاسیس دفاتر کارآفرینی در تمامی دستگاه‌های دولتی از جمله مهم ‌ترین اقدامات این وزارتخانه در خصوص حمایت از کارآفرینی در کشور است که با همکاری دولت بسیاری از این برنامه به نتیجه رسیده و یا در دست اقدام است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در طی سالهای اخیر در بخش کارآفرینی اقدامات خوبی از سوی دولت صورت گرفته است که باید از برکات فضای جدید در بخش های مختلف بهره‌مند شویم./ف
برچسب ها: بهره ، فضای ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار