پیشکسوت فوتبال کشورمان امروز در برنامه زنده تلويزيوني از عملکرد تيم ملي فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان صبح امروز 24 شهريور در يک برنامه زنده تلويزيوني اظهار داشت: توقعات از تیم ملی زیاد است، اما وقتی ساختار خوب نداریم، می‌توانیم به اهداف خود برسیم؟ در حال حاضر بازیکنانی به تیم ملی آمده‌اند که انگیزه زیادی ندارند. میانگین سنی تیم ملی بالا است و با این شرایط خواسته‌های فوتبال ایران محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: برخی از مربیان ایرانی 2 بازی باختند اما فقط اعدام نشدند. مسئولان فوتبال آنقدر که به خارجی‌ها اهمیت دادند، به ایرانی‌ها توجه نکردند. با این شرایط باید کمک کنیم فوتبال ایران از مقطع کنونی گذر کند.

درخشان خاطرنشان کرد:‌ کی‌روش برنامه‌ریز بسیار خوبی است اما اجراکننده نیست. در بازی‌های ایران هیچ پیشرفتی به چشم نمی‌آید. در بازی دوستانه با تونس 2 گل روی هوا دریافت کردیم و در بازی رسمی هم از همین نقطه گل خوردیم. این نشان می‌دهد کادر فنی نقاط ضعف را برطرف نمی‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد برگزاری اردوهای بلند مدت و عدم استفاده کی‌روش از مربیان و مشاوران ایرانی، گفت: بازیکنان با کیفیت زیادی در فوتبال ایران حضور دارند که باید آنها را پیدا کنیم تا اینکه امثال قوچان‌نژاد که با فرهنگ ایران زیاد آشنا نیست را به تیم ملی بیاوریم.

وی در خصوص تغيير روش مربيان خارجي اظهار داشت: تاکنون کی‌روش نتوانسته به این موضوع عمل کند. نقاط ضعف باید برطرف شود در غیر این صورت رفتن ایران به جام جهاني خيلي سخت مي شو.د.

درخشان در پايان گفت: اين کارها را کي روش بايد با همکاري اطرافيانش انجام دهد و به تنهايي امکان پذير نيست؛ به نظر می‌رسد نیمی از بازیکنان در جام جهانی نمی‌توانند برای ایران بازی کنند پس بهتر است از حالا خودمان به فکر باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار