در دویست و پنجاه و دومين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «من همسرش هستم» نخستين تجربه سينمايي مصطفي شايسته در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران، اين فيلم داستان یک زوج جوان است كه به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند. فیلمنامه با مضمون خانوادگی ـ اجتماعی توسط نازنین لیقوانی نوشته شده است.

از كتاب‌هایی كه به قلم نازنین لیقوانی نوشته شده می‌توان به «به سادگی خوردن یك فنجان چای» و «از میان ظرف‌های شسته شده» اشاره كرد.

مصطفی شایسته پیش از این تهیه‌ آثار سینمایی چون «بی‌پولی»، «كنعان»، «كافه ستاره»، «ابر و آفتاب» و.. را برعهده داشته است و «من همسرش هستم» نخستين تجربه شايسته در مقام كارگردان است.

نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی، شایان جلالی و محمدپارسا قراخانلو از بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور، مرتضي شايسته(تهيهكننده)، مصطفي شايسته(كارگردان)، محمد باغباني(كارشناس- منتقد)، بازيگران و ساير عوامل فيلم برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: نقد ، باشگاه فیلم ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.