فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" در راستاي زنده شدن ژانر كودك توليد مي شود.

رويا شريف تهيه كننده فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" در خصوص قصه اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" در خصوص يكسري كودك است كه در مهدكودك تصميم مي‌گيرند تا به والدينشان بفهمانند كه بيشتر از ماديات نيازمند توجه معنوي آن ها هستند.
وي افزود: دو سال پيش كه از ارويا به ايران آمدم به جشنواره بين المللي فيلم فجر دعوت شدم و در آنجا با فرزاد اژدري كارگردان فيلم سينمايي "سلام بر فرشتگان آشنا" شدم.
وي در ادامه گفت: اين آشنايي منجر به همكاريمان در جهت ساخت فيلمي در ژانر كودك با نام "عمليات مهدكودك" شد.
شريف اظهار داشت: سال ها در اروپا مشغول تحصيل در رشته بازيگري تئاتر و تهيه كنندگي بودم و فيلمي را به نام "نيلوفر" در ژانر كودك ساختم اما به دليل علاقه ام به بازيگري به ايران آمدم كه به دليل شرايط سخت ورود بازيگران زن به عرصه سينما تصميم گرفتم در كارهايي بازي كنم كه خود تهيه كننده آن هستم.
وي در خصوص نقشش در اين فيلم سينمايي تصريح كرد: در اين فيلم نقش مادر كودك اصلي فيلم را بازي مي‌كنم كه به واسطه رفتارهاي فرزندش نوع زندگيش دست خوش تغييراتي مي شود.
وي خاطرنشان كرد: ساخت اين فيلم را به دليل كم توجهي به ژانر كودك آغاز كردم و اميدوارم فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" بتواند توجه كودكان را به خود جلب كند و نقش كوچكي در زنده شدن اين ژانر در عرصه سينما داشته باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.