در بيانيه اعتراض‌آميز تشكل‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي به توليد و پخش فيلم توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) خواستار اخراج سفراي آمريكايي و صهيونيستي از سرزمين‌هاي اسلامي شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحاديه تشكل‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي در اعتراض به توليد و پخش فيلم توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) بيانيه‌اي را منتشر كرد.
 
متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

متاسفانه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب شيعه جعفري، بار ديگر توطئه آمريكايي صهيونيستي در آمريكا با توليد و پخش فيلم توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) رقم خورد. اين حركت غير اخلاقي و منزجر كننده، فتنه ديگر آمريكايي صهيونيستي است كه دشمنان اسلام كليد زده‌اند. اين رفتار نادرست آمريكا و واكنش نشان ندادن آنها در احترام به اديان الهي بيانگر پوشالي بودن ادعاي آنها در آزادي اديان و فرق الهي است. اين فيلم، كتاب آيات شيطاني سلمان رشدي را به ياد اذهان متبادر كرد كه هيچ وقت قدرت‌هاي استكباري با اسلام كنار نخواهند آمد. و واقعاً به ياد سخنان امام راحل افتاديم كه فرمودند: اگر همه مسلمين جمع شوند و هر كدام يك سطل آب بريزند، اسراييل را آب مي‌برد.

همچنان مي‌بينيم مجامع جهاني غرب و سازمان‌ملل در مقابل اين رفتار نفرت‌انگيز سكوت اختيار كرده‌اند و  تاسف‌آورتر از آن در خواب رفتن حكام عرب هستند كه مردم آنها روز به روز با بصيرت و حكام جاهل آنها روز به روز به خواب عميق فرو مي‌روند.
امروزه با بر افراشتن پرچم بيداري اسلامي در منطقه ،‌ بر همه مسلمين و كشور‌هاي اسلامي جهان واجب مي‌دانيم كه در مقابل اين رفتار زشت و ناپسند موضع‌گيري كرده و همچون مسلمانان ليبي و مصر با اجتماع در مقابل سفارت‌هاي اين دو شيطان بزرگ در سراسر جهان اعتراض خويش را اعلام كنند كه در گوشه گوشه جهان با هرگونه توهين به مقدسات خود به شدت بر خورد مي‌كنند و بار ديگر ابراز نمايند كه ديگر كاسه صبر جوانان جهان اسلام در مقابل هتاكي‌هاي صهيونيزم لبريز شده است.

اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي همگام با دانشجويان جهان اسلام و آزاده اعلام مي‌نمايد به نشانه اعتراض به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) در مقابل دفتر سازمان ملل و سفارت سوئيس بعنوان حافظ منافع آمريكا همراه با جنبش دانشجويي حضور پيدا خواهد كرد و اعتراض خود را به اين حركت ننگين به گوش مجامع جهاني و داعيه داران دفاع از حقوق بشر و دفاع از اديان الهي خواهد رساند.

ما دانشجويان دانشگاه آزاد سلامي در پايان ضمن اعتراض شديد به اين اقدام نفرت‌انگيز، از سران كشورهاي اسلامي درخواست مي‌نماييم كه به صورت هماهنگ تمامي سفراي آمريكايي و صهيونيستي را از كشور خود اخراج نمايند.

وعلي من اتبع الهدي
اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: بیانیه ، آزاد ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار