مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هدف آمریکا از برپایی رزمایش در خلیج فارس، پیگیری اموال بلوکه شده ایران در کانادا از طریق مجامع قضایی و حقوق بین المللی، دخالت غرب در سوریه برای نابودی یکی از موثرترین کشورهای حلقه مقاومت و... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

حجت الاسلام‌ آقاتهرانی در گفتگو با باشگاه‌ خبرنگاران:
نباید بیانات رهبری را سلیقه ای معنا کنیم/ برخی صرفا ادعای تبعیت از ولایت دارند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/21/325861_217.jpg
دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه نباید بیانات رهبری را سلیقه‌ای معنا کنیم، گفت : در صدر اسلام هم، همه می گفتند مسلمانیم و پیغمبر را قبول داریم اما به نام این مسلمانی امام ‌حسین (ع) را به شهادت رساندند و در حال حاضر نیز برخی افراد به بدترین شکل عمل کردند و باز هم ادعا دارند مطیع امر ولایت هستند.

سردار اسدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
آمريكا با برگزاري رزمايش در خليج فارس به دنبال تفرقه افكني است/"اجلاس نم" تيري زهرآلود بر دل دشمنان
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: آمريكا در منطقه خليج فارس به دنبال تفرقه افكني است و برگزاري رزمايش در اين منطقه از سوي اين كشور نوع ديگري از سياست هاي تفرقه افكني است.

دواتگري خبر داد
پيگيري اموال بلوکه‌شده ايران در کانادا از طريق مجامع قضايي و حقوق بين‌المللي
رئيس کميته مطالبات مجلس از پيگيري اموال بلوکه‌شده و ميراث‌فرهنگي به تاراج رفته جمهوري اسلامي ايران در کشور کانادا از طريق مجامع قضايي و حقوقي بين‌المللي خبر داد.

khamenei.ir منتشر کرد
خطوط اصلی زندگی حضرت امام صادق علیه‌السلام
پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار ايت‌الله خامنه‌اي به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب را درباره حیات نورانی این امام معصوم كه ۳۳ سال پیش در ۱۳۵۸/۳/۲۱ انجام شده است، را منتشر كرد.

موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگارن:
دخالت غرب در سوریه برای نابودی یکی از مؤثرترین کشورهای حلقه مقاومت است
يك كارشناس سياست خارجي گفت: دخالت غرب و برخي كشورهاي مرتجع عرب در سوريه، به صورت روشن در كنفرانس‌ها و جلساتي كه با مخالفين اين كشور برگزار مي‌كنند، مشخص شده چراكه اين دخالتها برای نابودی یکی از مؤثرترین کشورهای حلقه مقاومت است.

مرتضويان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"تعطيلي سفارت کانادا" واکنش شتاب زده غرب نسبت به شکست غيرمتعهد‌ها
معاون دانشکده علوم سياسي دانشگاه تهران مرکز گفت: تهديدات، تحريم‌ها و تعطيلي سفارت کانادا به دليل موفقيت ايران در برگزاري "اجلاس نم" در تهران بوده است.

آل‌هاشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
جوانان ايراني با برگزاري جلسات فرهنگي هجمه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/22/326511_867.jpg
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت:‌ در مقابل هجمه‌هاي دشمنان عليه كشورمان، جوانان ايراني با برگزاري و شركت در جلسات فرهنگي نقشه‌هاي آنان را خنثي مي‌كنند.

طي بيانيه‌اي مطرح شد
تحولات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خط بطلانی بر تحقق آرزوها و اهداف واهی آمریکا در منطقه
انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد بیانیه‌ای به مناسبت سالروز 11 سپتامبر صادر کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه:
آموزش از ارکان نبرد است/ آموزش دقيق با موفقيت بالا برابر است
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آموزش را باید از ارکان نبرد دانست و هر جا آموزش دقیق، متناسب با شرایط روز و همراه با تمرین، ممارست و اعتماد به نفس باشد، موفقیت بالا و خسارات کمتر است.

در گفتگوي ويژه خبري مطرح شد
بررسي ابهامات علمي و فني حادثه 11 سپتامبر/نظامي‌گري آمريکا در خاورميانه نتيجه عکس داده است
رئيس دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه علامه طباطبايي و يک تحليلگر ارشد سياسي از لندن در گفتگوي ويژه خبري با بررسي ابهامات علمي و فني حادثه 11 سپتامبر، اين واقعه را از لحاظ فني و مهندسي قابل ترديد دانسته و 11 سپتامبر را تنها بهانه اي براي لشکر کشي، حمله و نظامي گري آمريکا به کشور‌هاي ديگر ارزيابي کردند.

احمدي‌نژاد در ديدار رئيس كميته دائمي كنگره ملي نمايندگان خلق چين تاکيد کرد
لزوم ارتقاء و توسعه حداكثري سطح مناسبات و همكاري‌هاي همه‌جانبه ميان تهران‌- ‌پکن رئيس‌جمهوري اسلامي ايران با اشاره به ظرفيت‌هاي گسترده همكاري در بخش‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي، تجاري و فرهنگي ميان ايران و چين اظهار داشت: دو كشور به لحاظ سابقه ديرينه و تاريخي روابط با يكديگر، نياز به پيشرفت و توسعه روزافزون و مواجهه با دشمنان مشترك، بايد در جهت ارتقاء و توسعه حداكثري سطح مناسبات و همكاري‌هاي همه‌جانبه تلاش كنند.

جوکار با اشاره به برگزاري مانور خاورميانه در خليج‌ فارس،
آمريکا به دنبال ترميم چهره آسيب‌ديده خود پس از برگزاري موفق اجلاس غير‌متعهدها در تهران است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/20/320085_718.jpg
عضو کميسيون امنيت‌ملي مجلس هدف از برگزاري مانور خاورميانه با حضور 25 کشور دنيا از جمله آمريکا در خليج فارس را تلاش آمريکا در راستاي ترميم چهره آسيب‌ديده خود پس از برگزاري موفق اجلاس غير متعهدها در تهران عنوان کرد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار