معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران،از پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) بازدید کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  در ابتدای این بازدید مشاور طرح، مهندس ذونوذهی نکاتی را از نحوه روند کار به دکتر شریفی اعلام کرد و گفت: با توجه به برنامه پیش بینی شده، فعالیت های مربوط به محدوده پیاده راه در حال پیگیری و انجام است.
 
دکتر شریفی با بیان اینکه روند پیشرفت طرح ساماندهی میدان و ساخت پیاده راه شکل قابل قبولی دارد، گفت: آنچه در این بازدید مشخص شد این است که کار در چند نوبت و به صورت شبانه روزی در حال انجام است و با توجه به همکاری تمام حوزه های مرتبط، فاز اول طرح مهرماه به بهره برداری می رسد.
 
معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه با همکاری راهبر ناجا خیابان 17 شهرویور تا محدود این میدان به طور کامل بسته خواهد شد، افزود: برای ادامه ساخت پیاده راه محدود دو میدان امام حسین (ع) و شهدا و اتمام سریعتر و بهربرداری از آن این کار ضروری است.
 
او با بیان اینکه 5 گروه از سوی مشاور موظف هستند بخش های نهایی فاز اول را پیگیری و به انجام برسانند، ادامه داد: با ساماندهی میدان امام حسین (ع) در آینده آبگرفتگی در این محدود نخواهیم داشت و این موضوع یکی از ویژگی های مهم ساماندهی میدان امام حسین (ع) است.
 
به گفته دکتر شریفی ساخت المان هایی که در میدان نصب می شود در حال حاضر در کارخانه در حال انجام است و با اتمام پروژه در سطح میدان نصب می شود.
 
شفت مترو در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) که از سوی مشاور طرح به عنوان یکی از معارضان طرح مطرح شده بود به دستور دکتر شریفی پیگیری و مشکل آن به صورت ضربتی بر طرف می شود.
 
معاون امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید زمینه های اجرایی برای پیشبرد کار فراهم شود،  افزود: تمام مناطق درگیر در این طرح به همراه نمایندگان ارگان ها و سازمان ها مسول هستند تا نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند تا از زمانبندی عقب نمانیم.
 
دکتر عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) کارنامه کاری مدیریت شهری را به رده بالاتر ارتقا می دهد، گفت: با توجه به اینکه در ساماندهی این میدان، سه منطقه شهرداری درگیر هستند باید به تبعات اجتماعی جا به جایی هایی صنفی که در میدان اتفاق می افتد، توجه ویژه ای داشته باشند.
 
او روند پیشرفت پروژه در ماه های اخیر را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به نیرو و انرژی به کار رفته در کار، محوری که به پیاده راه تبدیل خواهد شد در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.
 
مهندس ذونوذی، مشاور طرح ساماندهی میدان امام حسین(,)در این بازدید ماکتی از شکل نهایی میدان به بازدیدکنندگان نشان داد.
در این بازدید، دکتر دیوسالار معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، شهرداران مناطق 12، 7 و 13، نمایندگان اداره برق، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان املاک و اصناف حضور داشته و به ارائه گزارشی از روند فعالیت های مرتبط با پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) پرداختند./ل
برچسب ها: فاز اول ، مهر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.