پاتوق شدن جايگاه هيئت رئيسه، تذکر جدي سردار، عصبانیت آقای رئيس و ... از حاشيه هاي امروز صحن علني بهارستان بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، صحن علني امروز سه شنبه 21 شهريور ماه مجلس به روال هميشه با حاشيه هاي جالبی همراه بود.

*وقتي جايگاه هيئت رئيسه پاتوق نمايندگان مي شود

مهمترين حاشيه يا اتفاقي که در صحن علني امروز مجلس رخ داد شلوغي جايگاه هيئت رئيسه بود به طوري که نمايندگان پشت سر هم و با تجمع در جايگاه هيئت رئيسه باعث شلوغي هیئت رئیسه شده بودند. جايگاه هيئت رئيسه که صرفا براي اداره مجلس تعبيه شده امروز در اداره خودش ناتوان بود به طوري که نمايندگاني که در حال تذکر، اخطار و يا سخنراني بودند، دائم به رئيس جلسه امروز مي گفتند"آقاي رئيس گوش بديد موضوع مهمي است، آقاي رئيس خواهش مي کنم گوش بدهيد"

*رئيسي که باعث آشفتگي شد

يکي ديگر از نکات قابل توجه جلسه صحن علني امروز عدم توجه کافي رياست اين جلسه به نمايندگان بود؛ حجت الاسلام ابوترابي که رياست جلسه امروز را به عهده داشت بيش از آنچه که به صحن علني و همه نمايندگان توجه داشته باشد با نمايندگاني که در جايگاه هيئت رئيسه حضور داشتند به صورت انفرادي صحبت مي کرد که اين امر باعث آشفتگي مجلس شده بود.

*سردار بالاخره تذکر داد

اسماعيل کوثري که به عنوان يک چهره معتدل و صبوری که به ندرت تذکر مي دهد ولي نمايندگان امروز کاري کردند که سردار لب به تذکر گشود و گفت: "بايد هيئت رئيسه فکري اساسي براي اين بي نظمي ها کند"

*عصبانيت رئيس

البته صحن علني امروز عصبانيت برخي از نمايندگان را نيز در بر داشت چرا که احمد توکلي در اعتراض به برخی بی نظمی ها گفت: "شما بايد قبل از دستور در خصوص وضعيت ارز صحبت مي کرديد" که البته تذکر توکلی جواب داد و ابوترابي فرد چند کلامي در اين زمينه صحبت کرد.

اما خود ابوترابي نيز به دليل عدم همکاري نمايندگان عصباني شد و با همان حالت عصبانيت گفت: "آقايان بفرماييد سر جايتان بنشينيد حتما بايد اسم تک تک شما را بياورم؛ چرا همکاري نمي کنيد"

با همين منوال جلسه علني مجلس به غيرعلني تبديل شد.

برچسب ها: حاشیه ، ابوترابی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار