قهرمان رقابت های دسته یک بزرگسالان کشور گفت: همه تلاشم را می کنم تا در رقابت های دسته برتر بزرگسالان بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارم.

آروین روئین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: قهرمانی در رقابت های رده بندی دسته برتر رده سنی امید و همچنین قهرمانی در رقابت های رده بندی دسته یک بزرگسالان به من انگیزه بسیار بالایی داده است.

وی تصریح کرد: در رقابت های دسته برتر بزرگسالان به این علت که حریفان بزرگی مانند نوشاد عالمیان و نیما عالمیان و سایر بازیکنان با تجربه حضور دارند نمی توانم پیش بینی کنم که چه نتیجه ای خواهم گرفت و یا اینکه در دسته برتر باقی می مانم یا نه اما مسلم است که تمرینات زیادی را انجام داده ام و تمام تلاشم را می کنم تا با انجام بازی های خوب به نتیجه مطلوبم برسم.

روئین تن درباره تمریناتش گفت: تمرینات فشرده ای را زیر نظر میعاد مکیف مربی ام در شیراز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دنبال می کنم ضمن اینکه از محسن شیشه گرها مربی تیم ملی جوانان با مربیگری خوبش در تیم ملی من را به اوج آمادگی ام نزدیک کرده بودند قدردانی می کنم.

وی در پاسخ به اینکه رقیبان اصلیش در رقابت های دسته یک بزرگسالان چه کسانی بوده اند خاطرنشان کرد: حریفان جدی ام سامان ابراهیمی و امین میر اسلماسی بودند، اکبر بهمنی را رقیب جدی ای ندیدم و او را با نتیجه 3 بر صفر بردم.

روئین تن در پاسخ به اینکه کم سن و سال بودنش نسبت به سایر حریفانش در رقابت های رده بندی بزرگسالان تا چه برایش سخت بود بیان کرد: من نه تنها موضوع سن خودم را نسبت به سایر رقیبان نقص نمی دیدم بلکه به نظر من این موضوع کار را برای من راحت تر می کرد، رقیبان این موضوع می ترسیدند زیرا من سن کمتری داشتم و در نتیجه با انرژی بیشتری روبروی آنها می ایستادم.

شایان ذکر است، آروین روئین تن به همراه پوریا عمرانی و علیرضا ملارجبی 3 نفر برتر رده سنی جوانان هستند که نقش بسزایی در بالا رفتن رنکینگ تیمی جوانان پسر در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه سپتامبر 2012 داشته اند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار