اول تير تيم ملي نوجوانان و جوانان مجارستان به ايران مي آيند تا به همراه تيم ملي پسران كشورمان اردوي مشترك برگزار كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اين اردو به مدت 10 روز در آكادمي بين المللي تنيس روي ميز برگزار مي شود تا نوجوانان و جوانان كشورمان براي حضور در مسابقات آسيايي پينگ پنگ آمادگي لازم را كسب كنند.
نادر شاملو مربي تيم ملي نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در اين اردوي مشترك تيم ملي مجارستان قرار است با اعضاي اصلي خود در ايران حاضر شود كه اين بسيار براي ملي پوشان ما موثر و مثبت خواهد بود.
وي درباره اسامي ملي پوشان ايران بيان كرد: در تيم ملي نوجوانان آرمان حاجي ئي و مهرداد دهستاني و عرفان قرآني و در تيم جوانان محمدعلي روئين تن، عليرضا ملارجبي، پوريا عمراني و سجاد حسيني در اردو حضور خواهند داشت.
شاملو درباره اينكه چرا اين امكان حريف تمريني خارجي براي تيم ملي بزرگسالان به خصوص نوشاد عالميان، نماينده تنيس روي ميز ايران در المپيك 2012 لندن هنوز فراهم نشده است پاسخ داد: حضور نوشاد عالميان و ملي پوشان بزرگسال در پروتورها و تورهاي مختلف جهاني بهترين تمرين براي آنان است چرا كه در فاكتورهاي مهمي مثل در كورس مسابقه بودن حضور در رنكينگ جهاني، افزايش قدرت بازي و ... آنها تاثير دارد و از يار تمريني موثرتر است.
پس از اردوي پسران، دختران نوجوان و جوان ايران در آكادمي تنيس روي ميز اردو مي زنند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار