نماينده مردم بروجرد در مجلس گفت: در اختيار قرار دادن بودجه مهر ماندگار دولت براي اتمام طرح‌هايي که در بروجرد آغاز شده از خواسته‌هاي مردم است.

بهرام بيرانوند نماينده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابيه خود گفت: عدم وجود سد در اين منطقه براي ذخيره سازي آب مورد نياز سطح زير کشت زمين‌هاي کشاورزي که از نيازهاي اساسي مردم اين منطقه به حساب مي‌آيد از اهم مشکلات مردم در اين منطقه است.

وي در ادامه به طريقه سنتي آبياري زمين‌هاي کشاورزي در حوزه انتخابيه خود اشاره و تصريح کرد: با وجود روش‌هاي جديد آبياري، هنوز در بروجرد از روش‌هاي آبياري سنتي استفاده مي‌شود و نزديک 12 ميليارد چاه آب در اين منطقه وجود دارد که هنوز ذخيره سازي آب و بهره برداري از آنها صورت نگرفته است.

نماينده مردم بروجرد همچنين از مشکل اشتغال در حوزه انتخابيه‌اش خبر داد و اظهار داشت: بروجرد به دليل مهاجر پذيري، هرم جمعيتي پايين و نديده گرفته شدن از سوي مسئولان با مشکلات زيادي از جمله اشتغال جوانان روبرو است.

بيرانوند در پايان اتمام طرح‌هاي مهر ماندگار در حوزه انتخابيه‌اش را از سوي دولت خواستار شد و خاطر نشان کرد: در اختيار قرار دادن بودجه مهر ماندگار دولت براي اتمام طرح‌هايي که در اين منطقه آغاز شده به خصوص ايجاد سد که از نياز هاي مهم مردم اين منطقه است امري ضروري محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بروجرد ، مهر ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار