نايب رئيس مجلس بر لزوم تعامل منطقي مجلس و دولت براي بازگرداندن آرامش در بازار ارز تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نماينده مردم تهران در مجلس در نطق خود در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وحدت اسلامی و انسجام اسلامی و ملی می‌توانیم در مسیر عزت و اعتلای نظام گام برداریم؛ گفت: بدین طریق خواهیم توانست در رویارویی مشکلات و توطئه‌های دشمنان به راهکارهای منطقی دست یابیم و با تعامل و هماهنگی کامل قدم‌های اصولی را برداریم.

وي ادامه داد: یکی از مسائلی که در روزهای اخیر جامعه ما با آن روبه رو بود و بازار آثار منفی آن را تجربه کرد؛ بحث نرخ ارز است.

نايب رئيس اول مجلس با بیان اینکه از دیرباز این مساله در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین در دستور کار دولت، وزرای اقتصادی و بانک مرکزی به عنوان متولی این امر قرار داشته است، تصریح کرد: در جلسات متعددی برای رسیدن به یک نقشه راه دقیق و اصولی و مورد قبول صاحب‌نظران و همکاران در مجلس به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مثل کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، کمیسیون اقتصادی این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه باید با عزم و اراده جدی در این مسیر گام برداشت، یادآور شد: اعتقاد ما آن است که می‌توان با رسیدن به یک راهکار منطقی و مورد قبول همکارانم در مجلس به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مورد اشاره با تدبیر صحیح بر مشکلاتی که دشمنان خلق کرده‌اند و گاهی نیز سوءتدبیر به آن دامن زده است فائق آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه ما ظرفیت‌های علمی و ذخایر ارزی و همچنین تجارب مدیریتی فراوان و انباشته شده فراروی خود داریم؛  گفت: عزم و اراده ملی برای شناخت معضلات و به دست آوردن راهکارهای منطقی برای برون رفت از وضعیت فعلی نیز وجود دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از رفع مشکلات فعلی گفت: امیدواریم با تعامل منطقی و علمی  و با یک نگاه کارشناسی دقیق و اجماع نظر نخبگان و تعامل کامل مجلس و دولت در این راه قدم برداریم و زمینه آرامش بازار و حوزه ارز را فراهم کنیم.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: ابوترابی ، مجلس ، ارز ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار