عضو کميسيون صنايع و معادن از تهيه طرح حمايت از توليد ملي خبر داد و گفت: کسر ماليات، پوشش بيمه‌اي ، ارائه تسهيلات آسان و سريع، ارائه وام‌هاي بلندمدت ، توجه به موضوع سرمايه در گردش و... از جمله محورهاي اين طرح است.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تهيه طرحي در جهت حمايت از توليد در زمينه‌هاي مختلف خبر داد و گفت: کميسيون صنايع و معادن مجلس در حال تهيه طرحي است که براساس آن از حوزه توليد کشور در زمينه‌هاي مختلف اعم از صنعت ، کشاورزي و... حمايت خواهد شد.

وي در ادامه تصريح کرد: پيش‌نويس اين طرح تهيه شده و در  حال رايزني با ساير کميسيون‌هاي تخصصي مجلس ، دستگاههايي ذيربط و کارشناسان هستيم تا آن را به صحن علني مجلس ارائه کنيم.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس همچنين در تشريح ماهيت اين طرح اظهار داشت: در اين طرح به عواملي همچون کسر ماليات، پوشش بيمه‌اي ، ارائه تسهيلات بلند مدت ، توجه کافي به موضوع سرمايه در گردش و... توجه شده است که در صورت عملياتي‌شدن به توليد ملي کمک شاياني خواهد کرد.

گفتني است پيش از اين علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با دستور به دو کميسيون تخصصي کشاورزي و صنايع خواستار رسيدگي به مشکلات اين دو حوزه شده و خواستار ارائه گزارش به مجلس شده بود.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار