رئيس دفتر عقيدتي سياسي مقام معظم رهبري بر لزوم توجه به دستورالعمل‌هاي قرآن كريم و پرهيز از اسراف و تبذير در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام غلامرضا صفايي رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا در مراسم اختتاميه دوازدهمين مسابقات سراسري قرآن ارتش كه صبح امروز(سه‌شنبه) در محل سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار شد، با بيان اينكه متأسفانه اسراف امروز در جامعه ايراني همگاني شده است، خطاب به حافظان قرآن كريم حاضر در مراسم گفت: كساني كه با قرآن انس دارند بايد به آيه‌هاي قرآني توجه كرده و اسراف و تبذير را از زندگي خود حذف كنند.

وي در ادامه با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري مبني بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتي در سطح كشور افزود: اقتصاد مقاومتي به اين معني است كه دنيا كمربسته تا نظام جمهوري اسلامي ايران را از پا درآورد، تمام كفر و استكبار به رهبري امريكا مي‌خواهند نظام جمهوري اسلامي را در جنگ اقتصادي بر زمين بكوبند لذا در فرمايش رهبر فرزانه انقلاب مبني بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتي ما نيز بايد در تمام ابعاد زندگي روي اين بحث حساس باشيم و در اين مسير به دستورالعمل‌هاي قرآني توجه كنيم.

صفايي همچنين با اشاره به آيه‌اي از قرآن مبني براينكه اسراف‌كنندگان برادران شيطان هستند، تصريح كرد: اسراف، كفران نعمت است لذا دين مبين اسلام هم بر اقتصاد مقاومتي توجه ويژه‌اي كرده است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: كشورهايي كه صف كشيده اند تا در جنگ اقتصادي بر جمهوري اسلامي ايران فشار آورند قطعا به جايي نخواهند رسيد و يكي از مستلزمات اين امر اين است كه تمام آحاد جامعه از صرف هزينه‌هاي اضافي در زندگي شخصي و عمومي خود پرهيز كنند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار