مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از معرفی 12 محیط‌بان نمونه از شش استان کشور، در جشنواره منطقه‌ای «ضامن آهو» خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛احمدرضا لاهیجان‌زاده گفت: جشنواره منطقه‌ای «ضامن آهو» دوم مهر ماه و به مناسبت دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا) در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این جشنواره استان‌هایی به صورت معین انتخاب شده‌اند که شش استان دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

لاهیجان‌زاده ادامه داد: بر این اساس استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و همدان در خوزستان گرد هم می‌آیند.

این مسئول با اشاره به دوم مهر ماه روز «محیط بان» عنوان کرد: در این جشنواره از هر کدام از استان‌های شرکت کننده دو محیط بان نمونه معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان رژه یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز و نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

 

* فراخوان فیلم و عکس محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان همچنین برای شرکت در مسابقه عکس و فیلم جشنواره «ضامن آهو» از عموم شهروندان دعوت کرد.

وی یکی از برنامه‌های جشنواره ضامن آهو را انتخاب عکس و فیلم برتر با موضوع محیط زیست برشمرد و گفت: تمام علاقمندان به بحث‌های زیست محیطی اعم از حرفه‌ای و آماتور می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

لاهیجان‌زاده با اشاره به معرفی آثار برتر در دو بخش استانی و منطقه‌ای، متذکر شد: عکس و فیلم برتر از هر کدام از استان‌ها به صورت جداگانه و بهترین آثار از مجموعه شرکت کنندگان در این جشنواره معرفی خواهند شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان مراجعه کنند./ع
برچسب ها: معرفی ، محیط بان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.