واگذاري زمين به سفارت استراليا، ديدار مطهري با جبهه اصلاحات، رزمايش آمريكا در خليج فارس، چگونگي آينده روابط ايران و مصر و اصلاح قانون انتخابات از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


زمين خالي در منطقه پاسداران وجود ندارد!/ واگذاري زمين به سفارت استراليا وجهه عقلاني ندارد
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي با تکذيب خبر واگذاري 12 هزار متر زمين به سفارت استراليا گفت: با توجه به اينکه زمين خالي در منطقه پاسداران وجود ندارد، واگذاري 12 هزار متر زمين به سفارت استراليا در اين منطقه با اصل خبر متناقض است و وجهه عقلاني ندارد و احتمال صحت اين خبر بسيار ناچيز است.


مهم‌ترين مشكل "حلقه انحراف" با آيت‌الله مصباح مسئله بصيرت‌افزايي است
نماينده تهران در واکنش به توهين يکي از سايت‌هاي وابسته به حلقه انحرافي به آيت‌الله مصباح يزدي گفت: چهار جرياني كه با اين شخصيت بزرگ انقلاب سر ناسازگاري دارند، جريان فتنه، جريان تكنوكرات‌ها‌، طيفي از اصولگرايان مصلحت‌گرا و "حلقه انحرافي" هستند كه مهم‌ترين مشكل اين‌ طيف با آيت‌الله مصباح، مسئله بصيرت‌افزايي است.


در ديدار علي مطهري با دبير کل جبهه مردمي اصلاحات چه گذشت؟
شوراي مركزي جبهه مردمي اصلاحات، علي مطهري را يكي از كانديداهاي احتمالي رياست‌جمهوري آينده مي‌داند.


عدم انصراف کانديداها به معناي تريبون تبليغاتي
عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: افرادي كه داراي سمت‌هاي شناخته شده هستند و با عدم انصراف از پست خود، كانديداي انتخابات مي‌شوند، تريبون پيدا مي‌كنند و همچنين ممكن است در تبليغات هم تبعيض صورت بگيرد.


آيا لنکراني از شوراي مرکزي جبهه پايداري استعفا داده است؟/اکراه از پذيرفتن سمت سخنگويي
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ضمن رد كردن خبر انصراف کامران باقري لنكراني از شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: لنکراني به اصرار اعضاي جبهه پايداري، سمت سخنگويي در اين جبهه را عهده دار شده است.


تخريب آيت‌الله مصباح هدف اصلي جريان انحرافي است
دبير سياسي جامعه اسلامي دانشگا‌ه‌هاي تخريب حضرت آيت‌الله مصباح يزدي را هدف اصلي جريان انحرافي دانست و گفت: تا‌کنون شاهد انتقادها و توهين‌هاي زيادي از سوي آن‌ها عليه وي بوده‌ايم که بايد از جايگاه بزرگ علما و مراجع انقلاب دفاع کرد و بايد جلوي اين قبيل اتهامات را در جمهوري اسلامي ايران عليه مراجع را گرفت.


آمريكا به دنبال رعب و وحشت در منطقه خاورميانه است/ رزمايش در خليج‌فارس در روابط ايران با كشورهاي منطقه بي‌تأثير است

فرمانده سابق سپاه محمدرسول‌الله تهران گفت: هدف اصلي آمريکا از برگزاري رزمايش خليج فارس ايجاد رعب و وحشت در بين کشورهاي مستقل منطقه است.


بالگرد تمام ايراني "پنها 1" تجلي روح رشادت شهيد شيرودي
بالگرد تمام ايراني "پنها 1" طبق استانداردهای موجود هوایی دنیا، مجموعه استانداردهایˈCS29ˈ و آئین‌نامه‌های هوایی کشور و با نظارت مشترک وزارتخانه‌های دفاع و علوم‌، تحقیقات و فناوری ساخته می‌شود.



آينده روابط ايران و مصر مبتني برخواست ملت و دولت‌هاي طرفين است
مشاور امور بين‌الملل مقام معظم رهبري آينده روابط ايران و مصر را مبتني بر خواست ملت و دولت‌هاي طرفين دانست و گفت: خواست امت‌ اسلامي اين است كه در مقابل بيگانگان صف واحد داشته باشند لذا ايران و مصر نيز از اين مقوله مستثني نيستند.


تعطیلی سفارت کانادا در ایران نشأت گرفته از مشکلات داخلی و خارجی این کشور است
يك كارشناس سياست خارجي گفت: مشکلات داخلي کانادا اعم از اقتصادي و اجتماعي به همراه مسائل خارجي دليل تعطیلی سفارت کانادا بوده، اما جمهوری اسلامی ایران می داند كه كار دشمنان همواره تهديد بوده و باید در برابر اين اقدامات سياست‌هاي درستی اتخاذ كند.


اصلاح قانون انتخابات فارغ از اهداف سياسي خاص ضروري است
يك كارشناس مسائل حقوقي با اشاره به قانون انتخابات گفت: اصلاح قانون انتخابات فارغ از اهداف سياسي خاص و با جلب نظر كارشناسان متخصص دولت و وزارت كشور، لازم و ضروري به نظر مي‌رسد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار