مدیر عامل تیم استقلال از ابتدای فصل قصد دارد مشکلات مالی را سر و سامان دهد اما موفق به این اقدام نشده است و اعلام شده که وی با مشکلات جدی رو به روست که این اتفاقات را برایش رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیر عامل تیم استقلال از ابتدای فصل و حتی پیش از آن با چندین و چند شرکت وارد مذاکره شد تا مشکلات مالی استقلال را حل کند اما این اتفاق رخ نداده است و علی فتح اله زاده همچنان در این خصوص دچار مشکل است اما در این رابطه شنیده می شود که برخی در این تیم علاقه ای ندارند که علی فتح اله زاده بتواند مشکلات این تیم را حل کند.

گفتنی است: برخی از اعضا و مسئولان این تیم شرایطی ایجاد کردند که جدیت تیم استقلال نتوانند با حامی مالی به توافق برسد و به این دلیل است که وی از ابتدای فصل با هر شرکت که وارد مذاکره می شود به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکند و مذاکرات به نتیجه نمی رسد و پرونده رسیدن به شرایط ایده آل مالی بسته نمی شود.

شایان ذکر است: عنوان شده که در پی این ماجرا مشکلاتی وجود دارد که مانع از این اتفاق است و مشخص شده است که عدم علاقه ای که به این ماجرا وجود دارد عاملی است که استقلال با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم کند و همچنان بدون حامی به کار خود ادامه دهد و نتواند به نتیجه مورد نظرش دست یابد.

گفتنی است،  برخی تمایل دارند که مشکلات موجود عاملی شود که مدیریت تیم  استقلال از شرایط خسته شده و استعفا دهد./مح
برچسب ها: برخی ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار