پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: برخي تيم ها با 15-14 ميليارد بسته شدند، در واقع اگر اين 15 ميليارد را به هر کسي مي داديم تيم را قهرمان آسيا مي كرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من به عنوان يك استقلالي اگر كسي خطا كند  يقه اش را مي گيرم اگر فتح اله زاده هم مورد انتقاد باشد نبايد ترسيد ما در ماجراي آكادمي هم فهميديم فتح اله زاده از آلودگي آكادمي خبر داشته و به همين خاطر ساكت نماندم.
 
وي اضافه كرد: وقتي كسي كاري انجام مي دهد بايد فكر و انجام دهد من مي گويم كاري  كنيم يك هيئت مديره حداقل 3سال كار كند و ثبات داشته باشد در واقع اين انتقادات من از سر دلسوزي است.
 
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال تصريح كرد: فتح اله زاده را هر كاري كني باز هم مدير عامل استقلال خواهد بود اما حقيقت اين است فتح اله زاده  اما حقيقت اين است فتح اله زاده نشان داد با رسولي نژاد موافق نيست و رسولي نژاد نشان داد با فتح اله زاده موافق  نيست و امير قلعه نوعي نشان داد بارئيس هيات مديره و  مدير عامل رابطه خوبي ندارد.

وي گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بايد توضيح بدهند كه كدام بازيكن جوان خود را از تيم هاي پايه بر تيم بزرگسالان خود را آورده اند اگر چنين بازيكني را به ما نشان دهند ما ديگر فوتبال نگاه نمي كنيم ما يك بازيكن خوب به نام يعقوب كريمي داشتيم در حالي كه به اين بازيكن بازي هم ندادند وي رابه نفت با قيمت 50 ميليون فروختند به قدري  اين جوان در اين تيم خوب كار كرد و گلزني كرد كه تيم ملي دعوت شد من از مسئولان مي پرسم چرا براي يعقوب كريمي جا نداشتند و فقط بايد مي رفتيم 800 ميليون پول بازيكن مي داديم.
 
روشن افزود: من يك سخن خوب از رويانيان شنيدم و آن اين است كه ماداريم باشگاهمان را درست مي كنيم و در واقع اين سخن درست است و اين دو تيم باشگاه ندارند بلكه يك تيم هستند كه به آن باشگاه مي گويند باشگاه وقتي پيشكسوت هايش را احترام گذاشت و اساس كارش كه آكادمي اش را درست كرد باشگاه هم درست خواهد شد همچنين از مسئولان باشگاهها مي خواهم كه به جاي کري خواندن بر فكر جوانان باشند تا مردم از فوتبال لذت ببرند.
 
وي در مورد عملكرد جواد نكونام هافبك جديد استقلال گفت: جواد نكونام يك بازي سازي است كه آرام بازي مي كند و شايد وقتي توپ بر او مي رسد دو ضرب هم به توپ نزند ولي به هر حال اين دليل نمي شود كه بگوييم او بازيكن بدي است سال ها جزو بهترين هاي اوساسونا و  تيم ملي بوده است ولي خود او هم بايد قبول كند كه ديگر آخر راهش در فوتبال است  در واقع هزينه اي كه صرف جواد نكونام شد را مي توانستند خرج جوانان كنند به هر حال جواد نكونام  هم بازيكن خوبي است و هم پسر خوب و با اخلاق است اميدوارم مخارجي كه براي او شده  است حلال باشد!!
 
روشن خاطر نشان كرد: اگر به فوتبال پايه توجه نشود هيچ وقت در زمينه ي فوتبال پيشرفت نخواهيم كرد اميدوارم به پايه ها توجه شود تا هم ما و هم مردم از فوتبال لذت ببرند./با
برچسب ها: پیشکسوت ، استقلال ، گفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار