بخش حمل و نقل عمومي کرانه باختري امروز اعتصاب مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست؛  فلسطينيان کرانه باختري قصد دارند امروز دوشنبه در اعتراض به افزايش بهاي سوخت و کالاهاي اساسي، در بخش حمل و نقل عمومي اعتصاب کنند.

فلسطينيان روز يکشنبه در شهرهاي نابلس و رام الله در کرانه باختري تظاهرات کردند و شعارهايي بر ضد سلام فياض نخست وزير و محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين سردادند و خواستار استعفاي آنان شدند.تظاهر کنندگان خيابانهاي اصلي اين دو شهر را بستند و قول دادند تا استعفاي فياض و عباس به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.

يک راننده تاکسي به نام احمد سماره گفت: اين تازه آغاز کار است. تشکيلات خودگردان فلسطين شکست خورده است و بايد کنار برود.مروان حمدان که خود را فعال جنبش فتح معرفي کرد گفت: محمود عباس و مقامات تشکيلات خودگردان در سياره ديگري زندگي مي کنند.

وي افزود: آنها خانه هاي بزرگي دارند و فرزندانشان را براي تحصيل به آمريکا و اروپا مي فرستند در حالي که مردم عادي پول ندارند براي فرزندانشان غذا تهيه کنند. ما از اين وضع خسته شده ايم.
روزنامه نگاران فلسطيني که روز شنبه در کنفرانس خبري محمود عباس در رام الله شرکت کرده بودند گفتند اظهارات عباس درباره بحران اقتصادي نشاندهنده حالتي از سردرگمي و تنش بود.
يک روزنامه نگار گفت: اظهارات عباس براي بسياري از فلسطينيان نااميد کننده بود.اين روزنامه نگار در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست افزود: ما احساس کرديم محمود عباس با واقعيت، بي ارتباط و از شدت بحران بي خبر است.

يک روزنامه نگار ديگر گفت: از نحوه تعامل محمود عباس با بحران شگفت زده شده ام، انگار که اين بحران در کشور ديگري است.
برچسب ها: اعتصاب ، فلسطین ، کرانه ، باختری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار