اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با راه آهن آماده مي شوند که مشکلات مالی همچنان ادامه دار است و این تیم به فاصله گذشت هفت هفته از لیگ حامی مالی ندارد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تا به حال و پس از گذشت سال ها از برگزاری بازی های لیگ استقلال از ابتدای فصل با دو الی سه حامی مالی در میادین حاضر می شود این فصل با مشکلات عمده ای روبروست که هر بار نیز اعلام می شود این مسائل در حال حل و فصل است اما این اتفاق رخ نمی دهد و آبی ها همچنان منتظر این هستند تا مشکلاتشان حل شود در حالیکه هر بازی به مشکلات مالی اضافه می شود و بازیکنان اعتراض فراوان خود را مطرح می کنند.

گفتنی است، فتح الله زاده به امید تغییر وضعیت در مقابل عدم توافق با حامیان مالی می ایستد اما این شرایط ادامه دار است و با اینکه اعضای هیئت مدیره جدید این تیم به شرط تقبل مسائل مالی و ایجاد شرایط ایده آل برای این تیم تشکیل شدند اما قرار نیست اتفاق خاصی از سوی این اعضا رخ دهد و تمام امید اعضا باشگاه استقلال در این خصوص به ناامیدی تبدیل شده است زیرا آنها انتظار داشتند مه شرایط برای این تیم تغییر کند اما این اتفاق رخ نمی دهد.

شایان ذکر است، علی فتح الله زاده به تنهایی باید این مشکلات را حل کند در این راه هیچ کس وی را همراهی نمی کند این در حالی است که وی مدعی شده است بدون کمک و همراهی اعضای هیئت مدیره و مسئولان در وزارت ورزش شرایط رفع این مشکلات بسیار زیاد را ندارد.
شایان ذکر است؛ از مدیریت تیم خواستند تا در این مورد اقدامات لازم را مانند فصول گذشته انجام دهند زیرا در غیر این صورت وضعیت برای این تیم ایده آل پیش نمی رود و مسئولان نیز نمی توانند شرایط را تغییر دهند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار