بعد از راهیابی والیبال ایران به مسابقات لیگ جهانی رسانه های خبری در ایتالیا عملکرد خولیو ولاسکو مربی تیم ملی والیبال ایران را در قاره کهن تاریخی قلمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت بعد از راهیابی تیم ملی والیبال ایران به مسابقات لیگ جهانی روزنامه مشهور ایتالیایی گاتزتادلوسپرت در گزارشی اعلام کرد که خولیو ولاسکو به همراه ایران به لیگ جهانی بازگشتند و توانست موفق به کسب یک پیروزی تاریخی در مقابل ژاپنی ها شود این روزنامه طی تحلیلی اعلام کرد که این نتیجه دومین پیروزی قابل توجه ولاسکو بعد از حضورش در تیم ملی والیبال ایران است.

خبرگزای رسمی توتواسپرت هم با تجلیل از عملکرد ولاسکو در والیبال موفقیت های این مربی بزرگ را بی انتها دانست و نتیجه کسب شده توسط وی را تاریخی قلمداد کرد زیرا ولاسکو برای نخستین بار توانست زمینه حضور والیبال ایران را در چارچوب رقابت های لیگ جهانی فراهم کند.

این خبرگزاری حضور پانزده هزار تماشاچی را در این مسابقات قابل توجه دانست و طی تحلیلی اعلام کرد که ایرانی ها بار دیگر موفق به اجرای قدرت و برتری خود مقابل ژاپنی ها شدند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار