معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان گفت: 30 فرصت سرمایه‎گذاری در شهرک صنعتی یا صنایع پایین دستی پتروشیمی استان زنجان تعریف شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،از زنجان، سعید عباسی در چهارمین جلسه ستاد سرمایه‎‏گذاری استان زنجان اظهار داشت: به منظور تامین زیرساخت‎های شهرک صنعتی پتروشیمی استان زنجان از جمله آب، برق، تلفن و گاز، مقرر شد مسئولان این شهرک طرح توجیهی خود را به دستگاه‎های مربوطه ارائه کنند تا بر اساس آن زیرساخت‎های مورد نظر تامین شود.

وی با اشاره به اینکه از 45 طرح ویژه سرمایه‎گذاری در استان زنجان فقط 9 طرح در سامانه مربوطه ثبت شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه‎ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و همه طرح‏ها در سامانه تعریف شده ثبت شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه زمین‎های مربوط به 39 طرح باقی مانده از 142 طرح سرمایه‎گذاری در هفته آینده تعیین می‎شود، اضافه کرد: برنامه‎ریزی‏های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان نیز در ادامه چهارمین جلسه ستاد سرمایه‎گذاری استان تاکید داشت: خلع ید زمین‎های فعال نشده توسط متقاضیان یکی از مهم‎ترین مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در شهرستان طارم بوده است.

علی اصحابی با اشاره به اینکه در حال حاضر با اخطاری که از طرف شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان به دارندگان زمین ارسال شده زمین‎های بیشتری آزاد شده است، ادامه داد: این زمین‎ها برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده است.

در ادامه جلسه معاون برنامه‎ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه تعیین تکلیف شهرک کهناب اظهار داشت: واحدهای تولید کننده برق و الکترونیک و سیم و کابل پیشنهاد تبدیل این شهرک به شهرک تخصصی برق و الکترونیک را داده‎اند.

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت صنایع برق و الکترونیک در استان زنجان بسیار خوب است، تصریح کرد: به ویژه تولید و عرضه محصولات سیم و کابل و صادرات آن به کشورهای دیگر باعث رونق صنایع برق و الکترونیک در استان شده است.

وی ادامه داد: صنایع برق و الکترونیک از جمله صنایع پاکی است که استان زنجان در این زمینه گام‏های خوبی را برداشته است./ج1

برچسب ها: زنجان ، پتروشیمی ، زیرساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.